  • 11. Data: 2010-03-16 11:38:30
    Temat: Re: Coppermine Celeron @800E vs PIII600
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 12:04:01 +0100, OMSON napisał(a):

    > Rozwieje Twoje wątpliwości - na stronie ECS'a (zapewniam Cię) - nie ma
    > tej płyty :) Przeczytaj uważnie jej rewizje (to seria produkowana na
    > potrzeby Compaq'a).

    Tu i ówdzie można spotkać info o tej rev i rzeczywiście nie ma nic ponad
    600, ale jeszcze zapytam czy operujesz prockami na SlotA czy na podstawkę?
    Spotkałem juz płyty SlotA/s370 które mogły w podstawce obsługiwać procki
    szybsze niż w slocie. Może tędy droga?
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2010-03-16 12:38:20
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > Spotkałem juz płyty SlotA/s370 które mogły w podstawce obsługiwać procki

    SlotA się zjarał zaraz po nabyciu komputera na Allegro (postawiłem OS i
    po zamknięciu więcej się nie podniósł) :) Używam s370 obecnie.

    Pzdr, OMSON

  • 13. Data: 2010-03-16 12:58:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:38:20 +0100, OMSON napisał(a):

    > SlotA się zjarał

    Ach, to chyba jednak już pora na rzut płytą do śmieci... :)
    Ale sobie jeszcze ponarzekam. Miałem miesiąc temu świetną płytę
    (KT880delta). Sprawdziłem do stadium parokrotnego wejścia do BIOS-u po czym
    odstawiłem na półkę. Parę dni temu zdjąłem i włączyłem i kicha...! Nawet
    nie drgnie. Co, stanie na półce zaszkodziło? :)
    --
    Jacek

  • 14. Data: 2010-03-16 13:07:15
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jacek Maciejewski pisze:

    > Ach, to chyba jednak już pora na rzut płytą do śmieci... :)
    No właśnie nie :) procki na socket 370 idą a wspomniany celeron poszedł
    na 800MHz - więc nie jest źle ;)

    Pzdr, OMSON

  • 15. Data: 2010-03-17 22:11:50
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > P.S. Swoja droga mocno sie zdziwiłem, że w ogóle możliwe jest
    > jakiekolwiek O/C takiego procka :)

    A dlaczego nie? Podkręcanie istnieje od zawsze.

    --
    Azarien