  • Data: 2010-12-15 15:32:52
    Temat: Compact do 300 zł- prośba o poradę
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Bardzo proszę o poradę w kwestii wyboru aparatu na prezent dla 11 letniej
    córki.

    Kryteria:
    -cena do 300 zł
    -sensowne filmy
    tylko coś z canon, fuji, samsung, nikon bez hp, benq, acer itp

    na szybko wytypowałem z allegro
    samsung es65
    http://allegro.pl/aparat-cyfrowy-samsung-es65-10-3mp
    -zoom-5x-i1367726728.html
    fuji ax200
    http://allegro.pl/doskonaly-aparat-fuji-ax200-srebrn
    y-i-czarny-i1348945209.html
    fuji av100
    http://allegro.pl/aparat-fuji-av100-hd-12mpx-sdhc-4g
    b-mega-statyw-i1351818570.html
    canon a495
    http://allegro.pl/3-kolory-canon-a495-is-4gb-lad-aku
    -etui-statyw-i1356349489.html

    najbardziej pasuje ten fuji ax200 z powodu filmów HD (w domu jest plazma z
    fullHD) ale reszta parametrów jest mi obca i nie wiem czym się kierować

    pozdrawiam