  • 31. Data: 2010-11-10 08:37:00
    Temat: Re: Common Rail vs Pompowtryski - pytanie.
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Zadzwoniłem do autoryzowanego serwisu Mercedesa i rzeczywiście mechanik
    > stwierdził, że jeżeli chodzi o Mercedesa to pompowtrysków nie montowano w
    > samochodach gdzies od 1998 roku, a jezeli by coś takiego montowano to tylko
    > w modelach około lat 1997-1999 (mówił że trzeba by to sprawdzić w
    > katalogach - mocno wątpliwa sprawa aby takie pompowtryski montowano).

    Niezly mechanik ktory nie ma pojecia jakie byly uklady w samochodach,
    ktore serwisuje... Mercedes NIGDY nie stosowal pompowtryskiwaczy w
    swoich samochodach osobowych.

  • 32. Data: 2010-11-10 09:00:49
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 10 Lis, 00:07, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > od kiedy??? wczoraj zaczęli montować?
    > Bo wcześniej to były włoskie silniki VM Mottori i niemieckie Mercedesa.

    Od niedawna - ładują 2,0 TDI i na dodatek jeszcze te felerne wersje z
    wycierającym się napędem pompy oleju :D Kolega kupił takiego Jeep
    Compass i wymieniał motor bo się zatarł był :)

    Pozdrawiam !!

  • 33. Data: 2010-11-10 09:02:43
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 10 Lis, 08:37, omega_fan <o...@n...org> wrote:

    > Niezly mechanik ktory nie ma pojecia jakie byly uklady w samochodach,
    > ktore serwisuje... Mercedes NIGDY nie stosowal pompowtryskiwaczy w
    > swoich samochodach osobowych.

    To tylko i wyłącznie świadczy o "profesjonaliźmie" ASO ;)

    Pozdrawiam !!

  • 34. Data: 2010-11-10 20:00:44
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *R2r* w wiadomości news:4cd9d295$0$22810$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > A CRD w Chryslerach, Dodge'ach i Jeepach?
    > Toż to są silniki VW :-)

    Dzięki za czujnośc, choć za szybko uciąłeś, dalej pisałem też o Fordzie i
    Mitsu :) Wiem, że VAGowskie diesle są w innych markach... niech będzie że
    miało być "niemal zawsze" zamiast "zawsze" :)

    Pozdr

  • 35. Data: 2010-11-16 10:28:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > Cytując za "Układ Wtryskowy CR Informator Techniczny BOSCH":
    > - Podczas wtrysku wstępnego do cylindrów wprowadza się małą dawkę
    > ON (1-4mm3), która "przygotowując" komorę spalania może poprawić
    > sprawność spalania oraz umożliwia uzyskanie następujących
    > efektów:

    Hm, 4mm^3 ... przy 2000rpm i 4 cylindrach to juz bedzie 16cm^3 na
    minute, litr na godzine, mam nadzieje ze po rozgrzaniu spada :-)

    J.