  • 11. Data: 2010-10-24 10:24:50
    Temat: Re: Co zrobić ze starym aparatem?
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 21 Paź, 21:27, solar <s...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Wygląda na to, że staruszek Oly C4000Z poległ definitywnie. Niezliczone
    > upadki i najpierw zablokowały mu zoom, a teraz, po paru sekundach od
    > włączenia, LCD robi się biały.
    > Co z nim zrobić? Po prostu do śmieci? Czy komuś oddać na części? A może
    > jakiś pkt. w Łodzi, gdzie go zrecyclują?
    >
    > --
    > Solar            www.solar.blurp.org             GG 1834424
    > "Religia jest oparta na autorytecie zaś nauka na obserwacji i rozumie.
    > Nauka w końcu zwycięży, bo nauka się sprawdza."
    >                                      Stephen Hawking

    Zostaw na chwilkę aparat bez opieki na ławce czy na przystanku -
    żyjemy w kraju, w którym przedmioty momentalnie "zmieniają
    właściciela" gdy tylko spuści się je z oczu.

  • 12. Data: 2010-10-24 10:44:49
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Piotr" <p...@g...com> napisał:

    >[...]
    >Zostaw na chwilkę aparat bez opieki na ławce czy na przystanku -
    >żyjemy w kraju, w którym przedmioty momentalnie "zmieniają
    >właściciela" gdy tylko spuści się je z oczu.

    A potem aparat zostanie wystawiony na allegro jako 'prawie nowy, z
    niewielkimi śladami uzytkowania'...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2010-10-26 06:30:27
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Vituniu wrote:

    > Czyli jeden z tych: http://www.imaging-resource.com/badccds.html
    > Jesli padnieta byla tylko matryca, to naprawiaja to gratis... ;)

    Dalej te naprawy pogwarancyjne są aktualne? Właśnie mi padła matryca w S1
    IS.

    --
    deepblue

  • 14. Data: 2010-10-26 07:12:10
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dalej te naprawy pogwarancyjne są aktualne?
    > Właśnie mi padła matryca w S1 IS.

    Chyba tak... Dzwonilem - kazali wyslac.
    I od miesiaca sie zabrac za to nie moge...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    W S2 za to umiera nie matryca a tasiemka w obiektywie (nie otwiera
    przyslony) :(
    Teraz tylko czekam na co zemrze S5 IS znajomego...

  • 15. Data: 2010-10-26 07:29:52
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    Vituniu wrote:
> [...]
    > przyslony) :(
    > Teraz tylko czekam na co zemrze S5 IS znajomego...

    Ok, dzięki :)

    --
    deepblue

  • 16. Data: 2010-10-26 17:28:06
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Vituniu napisał:
    > W S2 za to umiera nie matryca a tasiemka w obiektywie (nie otwiera
    > przyslony) :(
    > Teraz tylko czekam na co zemrze S5 IS znajomego...

    Ty, ty ... hieno :-)