    From: "Krzysztof Wocial" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Co zdechło w komputerze?
    Date: Sun, 24 Mar 2013 17:45:56 +0100

    Witam!
    Proszę o pomoc, dla mnie to zagadka:
    Od pewnego czasu, po załączenia gry, 3DMarka bądź innego ustrojstwa które
    trochę bardziej obciąża komputer, po kilku minutach wyłączał się on
    samoczynnie.
    W logach zero informacji.
    Podmieniałem: zasilacz, grafikę, pamięci - cały czas to samo. Wystarczyło
    odpalić 3DMark06, efekt zawsze taki sam.
    Ponieważ skończyły mi się pomysły, sięgnąłem po narzędzie wbudowane w
    Aida64 - System Stability Test. Strzał w dziesiątkę!
    Załączenie "Stress FPU" daje dokładnie taki efekt jaki mnie gnębi.
    Jest tylko 1 problem: dalej nie wiem co zdechło, czy też zdycha, w
    komputerze.
    Dla tego proszę o pomoc: który z elementów może odpowiadać za taką reakcję
    komputera na obciążenie FPU.

    Moja konfiguracja:
    AMD Phenom II X6 Black Edition 1090T
    Gigabyte GA-870A-UD3 v3
    NVIDIA GeForce GTX 570
    Pamięć fizyczna 16384 MB (DDR3-1333 DDR3 SDRAM)

    Temperatury:
    Płyta główna 42 °C (108 °F)
    Procesor 47 °C (117 °F)
    Procesor nr 1 / rdzeń nr 1 0 °C (32 °F)