    From: Alamay <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Co wybrać bandyta czy fazer
    Date: Wed, 17 Nov 2010 01:14:06 -0800 (PST)

    A ja mam Fazera FZS600 i też zastanawiałem się nad bandytą jeszcze
    albo Hornetem(odpadł ze względu na wysoki poprowadzony tłumi a ja chcę
    miejsce na sakwy).

    Mam 186cm wzrostu i jest mi na nim wygodnie.

    Fajny, zwrotny sprzęt, łatwy w obsłudze, jak na 600 ma dobre osiągi -
    znam takich co mówią, że im wystarcza bo fakt lata to nieźle ale ja
    bym jednak litra chciał :D

    Co do CBF600 - to zależy czego chcesz, znajomy ma CBF1000 i powiem, że
    jakiejś różnicy w przyśpieszeniu i prędkości nie widzę... oczywiście
    moment w CBF jest jak w pociągu więc tutaj nie ma co porównywać.

    Ja Fazerke cenie za poręczność, łatwość w prowadzeniu, łatwość w
    jeździe po mieście a i turystycznie po przejechaniu 350km nie czuję
    się obolały. (Jechałem intruderem kumpla trasę 150km to jakas masakra
    była dla dolnych części pleców).

    Pozdro,
    Alam