  • 11. Data: 2009-06-14 13:25:04
    Temat: Re: Co wybrac Suzuki DR czy Transalp
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Domin pisze:

    > Suzuki to RS wiec problemu z starterem nie ma, ten co sobie
    > wypatrzylem to:
    >
    > http://www.allegro.pl/item657270125_suzuki_dr_650_su
    per_stan_nie_klr_kle_xt..html

    Czyli ze to RSE. RS miala tylko kickstarter.

    > Wyczynowej jazdy uprawiac na razie nie zamierzam, ale chcialbym miec
    > opcje zjechania z drogi i przelecenia na przelaj przez "pole
    > ziemniakow", strumyk i kawalek lasu

    I jednym i drugim to zrobisz

    > a moze i przejechania sie po torze dla crossow - nie jako konkurent dla nich, ale
    zeby sie dalo.

    Ani jednym ani drugim nie bedzie to latwe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    z kierownica z innej bajki

  • 12. Data: 2009-06-14 22:30:48
    Od: "MichalS " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Domin <d...@g...com> napisał(a):
    > Je=B6li natomiast chodzi o trampka to:

    http://moto.allegro.pl/item661327998_honda_xl_600_tr
    ansalp_stan_bdb_super_c=
    > ena.html

    Jak na moj gust i na ten rocznik, to ten Trampek niezle wyglada.

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 13. Data: 2009-06-15 09:15:33
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Domin napisał(a):
    > http://www.allegro.pl/item657270125_suzuki_dr_650_su
    per_stan_nie_klr_kle_xt.html

    Bralbym deera, trampek jest nudny jak nie wiem co. Ino ze oba to motury
    od handlarzy wiec... wiec pojedz i doookladnie poogladaj, bo na fotach
    widac, ze picowane wizualnie :)
    No i wystrzegaj sie stukow w glowicy DRa. To generuje koszty. I zeby
    odpalal z guzika bez dziwnych odglosow.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 14. Data: 2009-06-15 10:25:33
    Od: Domin <d...@g...com>

    > Bralbym deera, trampek jest nudny jak nie wiem co

    Ale nudny bo sie nie psuje i dobrze prowadzi, czy nudny bo ....?
    A ze picowane to fakt, tylko kto teraz w trakcie sezonu sprzedaje swoj
    jezdzacy sprzet? W sumie ja sprzedalem w zeszlym tyodniu, ale wyjatek
    potwierdza regule. No chyba ze sie ktos zglosi z okolic Kraka.

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 15. Data: 2009-06-15 10:30:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No i wystrzegaj sie stukow w glowicy DRa.

    I gwizdow na dole. Tam taka pojebana rolka od lancucha a dokladnie
    lozysko igielkowe lubia padac.

  • 16. Data: 2009-06-15 10:30:22
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Domin napisał(a):
    > Ale nudny bo sie nie psuje i dobrze prowadzi, czy nudny bo ....?

    Ja od motocykla oczekuje jakis tam emocji. Trampek (ani stary ani
    nowszy) mi ich nie dawal. Takie jakies jezdzidlo do wszystkiego i
    niczego. Najnowszy trampek juz lepiej, ale to juz zupelnie inny motocykl.
    Ale Tobie moze akurat to pasic, jak szukasz jezdzidelka z zacieciem
    turystycznym, to trampek jest ok.
    A DR da Ci troche radochy bo to duzy singiel. Tym sie zupelnie inaczej
    jezdzi. Pokochasz, albo znienawidzisz, na pewno nie bedziesz obojetny :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki