  • 1. Data: 2011-05-16 15:09:22
    Temat: excel na androida
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy można otworzyć pracować z plikiem excela na androidzie jest
    do tego jakaś aplikacja ??
    Jeśli tak to czy da rade obsługiwać nowe formaty Excela 2007 np xlsm, xlsx
    ??
    Podobno z tego co czytałem online google doc to obsługuje ale nie zawsze
    będę np mógł być online a będę musiał mieć dostęp do tych plików.

    Pozdrawiam Janusz

  • 2. Data: 2011-05-16 15:14:06
    Temat: Re: excel na androida
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    Witam

    znalazłem coś takiego użytkuje ktoś
    http://androidpolska.pl/view/documents_to_go_v300183
    2/61
    ciekawi mnie czy działają tam makra filtrowanie excela

  • 3. Data: 2011-05-16 15:15:49
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    http://androidpolska.pl/view/quickoffice_v3351_am_/4
    07

  • 4. Data: 2011-05-16 16:49:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-16 17:15, Janusz pisze:
    > http://androidpolska.pl/view/quickoffice_v3351_am_/4
    07

    i jeszcze jest ThinkOffice :)

    Da sie pracowac na kazdej z tych aplikacji.
    Na palmie uzywalem QuickOffice, na androidzie DocumentsToGo a teraz wraz
    z GalaxyTabem dostalem ThinkOffice (dobrze radzi sobie z grafika
    wstawiana w arkusze - wypada lepiej od DocumentsToGo - choc pod wzgledem
    tworzenia funkcji i zaleznosci w arkuszu wole DTG).

    Makr nie sprawdzalem - ale definiowac/wstawiac funkcje w komorki i
    zaleznosci miedzy komorkami w roznych arkuszaach jak najbardziej mozesz
    i dokument zapisac w formacie 2007 lub 2003. Documenty sa w pelni
    kompatybilne z pierwowzorem.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-05-16 17:09:15
    Od: "Janusz" <c...@o...pl>

    A jak działa filtrowanie aby ułatwić wyszukiwanie w dużej bazie ??
    niema z tym problemu ??