  • 11. Data: 2013-01-22 02:40:14
    Temat: Re: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: Filip <f...@f...pl>

    On 22-01-2013 00:29, Mr Misio wrote:

    >az jeden do wyboru? :)
    >
    >no mega wypas ;)

    Jeszcze c3

    -----------------------------------
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 12. Data: 2013-01-22 09:51:21
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Filip napisał:

    > Jeszcze c3

    No dobrze, ale cos jakosci wykonania wspomnianych e51,e52 a nie tylko
    plasticzafony.

    Odpowiem od razu - wlasciwie nie ma nic takiego.

  • 13. Data: 2013-01-22 13:29:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości
    >Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    >więcej w artykule:
    >http://www.telix.pl/artykul/deloitte--co-trzeci-pol
    ak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,528
    63.html
    >Jak następnym razem ktoś wyskoczy z dyskusją na temat....
    >1 moda, szpan
    >2 rynek na urządzenia dotykowe które są i nie muszą niczego robić
    >więcej niż n3310
    >3 zamożność klientów

    No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak
    smartfonu, chyba niezly wynik ?

    Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest
    warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy
    duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

    Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem
    "typowy klient" :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-01-22 13:31:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 21 Jan 2013 21:44:17 +0100, RadoslawF napisał(a):

    >Mnóstwo ludzi miało (i sporo jeszcze ma) smartfony z Windows Mobile
    >tylko
    >do odpalenia Automapy.
    >Znam nawet takich, że w życiu tam karty SIM nie włożyli. Ani nie
    >wgrali
    >żadnego innego programu. A czasem wgrali tylko inną nawigację, np.
    >TomToma
    >do wyjazdu zagranicznego.

    Wiec nie wiadomo czy sie w badaniu znalezli.
    Oraz czy to aby na pewno takie "mnostwo", bo mnostwo osob ma tez
    dedykowane nawigacje do samochodu, szczegolnie odkad zaczely one
    kosztowac 200zl ..

    J.

  • 15. Data: 2013-01-22 15:35:54
    Temat: Re: Co trzeci Polak u?ywa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 22.01.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    lak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,52
    863.html

    > No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak
    > smartfonu, chyba niezly wynik ?

    Bardzo dobry i raczej nieprawdziwy. Więcej niż połowa z nich używa
    pakietu danych, "wciśniętego" przez sprzedawcę, głównie do aktualizacji
    widgetu pogody. Z 2 strony smartfon to dość uniwersalny sprzęt i nie
    trzeba mieć konieczności używania wielu z jego możliwości, żeby zakup,
    zwłaszcza w "atrakcyjnej cenie", był uzasadniony.

    > Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest
    > warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy
    > duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

    Raczej nie, klawiatura nie ma wielkich zalet, raczej ogranicza.
    Większość znanych mi telefonów z klawiaturą, w rękawicach obsługuje
    się tak samo źle. W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby
    były wygodne.

    > Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem
    > "typowy klient" :-)

    Masz Moto F3?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 16. Data: 2013-01-22 16:49:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem
    > "typowy klient" :-)

    Ale jako smartfonie ??? Bo ja rozumiem, jak ktoś chce telefon, to smartfon
    może np za trudny, ale jako smartfon ... ma to co ma mieć, znaczy ... ten z
    WP to ... właśnie taki telefon jest bardziej.

  • 17. Data: 2013-01-22 16:49:23
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury)

    BLAGAM! SZYBKO! :)

    Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
    trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

  • 18. Data: 2013-01-22 16:51:07
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik kakmar napisał:
    > W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby
    > były wygodne.

    No nie wiem, mnie zawsze bylo wygodnie. Wystaczyl duzy czerwony, duzy
    zielony i navi key. MAlo kto i niezbyt czesto uzywal klawiatury do
    wpisywania za kazdym razem numeru tel.

  • 19. Data: 2013-01-22 16:58:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-22 16:49, Użytkownik Mr Misio napisał:

    > BLAGAM! SZYBKO! :)
    >
    > Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe. Za
    > trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka komorka :)

    Przesadzasz. Już telefonu 7 calowego nie schowasz do normalnej
    kieszeni.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-01-22 17:13:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F napisał:

    >BLAGAM! SZYBKO! :)
    >Anyłej, w tym roku krolowac beda fony 7-calowe, w przyszlym 9-calowe.
    >Za trzy lata ludzie powroca do rozwiazania 13" laptop i malutka
    >komorka :)

    No nie wiem - gdzies ktos pisal ze konczy sie rynek netbookow.

    Za duze na przenosne, za male na laptop ... a moze po prostu
    zwolennicy zabawek kupuja sobie tablety ?

    J.