    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Co trzeci Polak u?ywa smartfonu tylko jako telefonu
    Date: Tue, 22 Jan 2013 14:35:54 +0000 (UTC)

    Dnia 22.01.2013 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:
> [...]
    lak-uzywa-smartfonu-tylko-jako-telefonu--wideo--3,52
    863.html

    > No wiesz, zawsze mozesz stwierdzic ze 70% uzywa smartfonu jak
    > smartfonu, chyba niezly wynik ?

    Bardzo dobry i raczej nieprawdziwy. Więcej niż połowa z nich używa
    pakietu danych, "wciśniętego" przez sprzedawcę, głównie do aktualizacji
    widgetu pogody. Z 2 strony smartfon to dość uniwersalny sprzęt i nie
    trzeba mieć konieczności używania wielu z jego możliwości, żeby zakup,
    zwłaszcza w "atrakcyjnej cenie", był uzasadniony.

    > Oprocz mody/szpanu, moze byc zwykla ciekawosc co ten dotykowy jest
    > warty (imo - jeszcze wroci moda na klawiatury), a sa klienci ktorzy
    > duzo rozmawiaja i smartfon im sie nalezy za zlotowke..

    Raczej nie, klawiatura nie ma wielkich zalet, raczej ogranicza.
    Większość znanych mi telefonów z klawiaturą, w rękawicach obsługuje
    się tak samo źle. W małych telefonach, klawiatury są za małe, żeby
    były wygodne.

    > Osobiscie dostrzegam w "smartfonie" same wady, no ale ja nie jestem
    > "typowy klient" :-)

    Masz Moto F3?

    --
    kakmaratgmaildotcom