  • 41. Data: 2013-01-24 16:30:07
    Temat: Re: Co trzeci Polak uzyywa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr Misio" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F napisał:

    >co właściwie znaczy magiczne "właściwie"? :)

    Internet, poczta, facebook, nawigacja/korki/radary, gry, muzyka,
    ilmy - kupiles, k*, smartfona, to go uzywaj :-)

    J.

  • 42. Data: 2013-01-24 16:34:35
    Temat: Re: Co trzeci Polak używa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
    >Blackberry jako takie NIE MA systemu operacyjnego. To jest tylko i
    >wyłącznie maszyna wirtualna Javy. I sam fakt nazywania tego
    >Blackberry OS
    >tu niewiele zmienia.

    A definicje systemu operacyjnego pamietasz ?
    Nawet to sie lapie.

    A pod ta wirtualna maszyna jakis bardziej klasyczny system pewnie
    jest.

    >Jeżeli natomiast uznać Blackberry za smartfona, to AUTOMATYCZNIE
    >trzeba też
    >uznać za smartfon Nokię 6310i, która ma bardzo podobną maszynę
    >wirtualną
    >Javy (tylko o nieco mniejszych możliwościach).
    >Zresztą sam osobiście odpalałem aplety pisane na Nokię 6310i na
    >Blackberry
    >7100. I działały świetnie.

    Ale to wada, zaleta, pochwala symulatora ?

    J.

  • 43. Data: 2013-01-24 17:41:20
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:

    > Internet, poczta, facebook, nawigacja/korki/radary, gry, muzyka, ilmy -
    > kupiles, k*, smartfona, to go uzywaj :-)

    Moja kumpela z tego powyzej uzywa sporadycznie (30 minut dziennie)
    internet/facebook i... musi ladowac codziennie (conocnie). BT, Wifi ma
    powylaczane, navi brak, nie oglada, nie slucha muzy, nie gra. Dzwoni i
    esemesuje (duzy ekran swieci!).

    JAk miala zwyklego eriksona z takich po 600-700 to 3-4 dni na baterii.

  • 44. Data: 2013-01-24 18:15:17
    Temat: Re: Co trzeci Polak u???ywa smartfonu tylko jako telefonu
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +0100, J.F napisał(a):

    > Zalezy od uzywanego oprogramowania.
    >
    > Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.
    > Ale po dorzuceniu piorka i klawiatury ... calkiem przyzwoicie sie
    > spisuje tablet w roli netbooka :-)

    http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wired
    http://www.goclever.pl/pl/pl/keyboard_stand_wireless
    Tylko czy to jest wtedy tablet, netbook, tabbook, czy netlet? ;-)

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską,
    zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 45. Data: 2013-01-24 19:52:31
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 24 Jan 2013 14:02:50 +0100, J.F wrote:

    > Zalezy od uzywanego oprogramowania.

    E, naprawde?

    > Mam takie, ktore na tablecie uzywac sie nie da.

    Ja tez, ale niekoniecznie na wyjezdzie.
    W delegacji potrzebuje ssh/przegladarki sluzbowo, a rozrywkowego softu od
    groma na Andka jest.
    A orania netbookow mi troche szkoda, bo to jednak kilogramowy klocek co się
    miesci w 20l plecak...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 46. Data: 2013-01-24 21:32:54
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzymanie na bateri. Wiec poki dotykowiec za 800-1000 pln nie bedzie
    > dzialal 7 dni na jednym ladowaniu to dla mnie jest nic nie warty...

    Dla mnie największą wadą jest - nie działający dotyk przez rękawiczki.
    Już mnie wq.. że zanim wyciągnę go z kieszeni, zciągnę rękawiczkę i tapnę
    aby odebrać to dzwoniący rezygnuje lub czas mija.

    --
    Irokez

  • 47. Data: 2013-01-25 11:48:37
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:32:54 +0100, Irokez napisał(a):

    > Dla mnie największą wadą jest - nie działający dotyk przez rękawiczki.
    > Już mnie wq.. że zanim wyciągnę go z kieszeni, zciągnę rękawiczkę i tapnę
    > aby odebrać to dzwoniący rezygnuje lub czas mija.

    Niektóre dotykowce mają zieloną i czerwoną słuchawkę.

  • 48. Data: 2013-01-25 20:23:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl>

    > Dla mnie największą wadą jest - nie działający dotyk przez rękawiczki.
    > Już mnie wq.. że zanim wyciągnę go z kieszeni, zciągnę rękawiczkę i tapnę
    > aby odebrać to dzwoniący rezygnuje lub czas mija.

    Spraw se taki co może odbierać przez przyłożenie do ucha

  • 49. Data: 2013-01-25 20:28:27
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl>

    > Spraw se taki co może odbierać przez przyłożenie do ucha

    Ale to powinien byc standard, a nie ekstrawagancja. :)

    Skoro to takie przydatne i funkcjonalne :)

  • 50. Data: 2013-02-07 15:58:15
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-24 13:14, RadoslawF pisze:

    > A ja mogę ?
    > Smartofon poza ekranem dotykowym powinien mieć popularny system
    > umożliwiający instalowanie dodatkowych aplikacji pisanych
    > przez firmy trzecie.
    > Własny system producenta mimo że umożliwiający dogranie aplikacji
    > nie łapie się, to musi być system na który takie aplikacje
    > istnieją. Liczba takich systemów jest naprawdę niewielka.
    >
    > Jaki system ma ten twój Samsung ?
    >

    > Pozdrawiam

    No tak, ale mimo wszystko wygląda na to że pierwotna nazwa została
    wypaczona, dawniej na miano smartfona zasługiwało wszystko mające więcej
    funkcji niż rozmowy i wiadomości. To aparat foto, internet, łączność 3g,
    poczta, bluetooth itd. czyniły z niego smart, a nie zainstalowany system.