  • 21. Data: 2015-04-11 00:56:27
    Temat: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Apr 2015 23:11:17 +0200, "JoteR" <u...@i...eu> wrote:
    > Tu akurat "pszemondżały" [*] troll ma trochę racji - organizacja
    pamięci
    > masowej w urządzeniach z Androidem jest równie idiotyczna, jak
    organizacja
    > pamięci w ZX Spectrum czy pecetach z systemem DOS. Jeśli te 32 GB w
    SG6
    > byłyby obszarem ciągłym nawet kosztem wykastrowania go z karty
    pamięci

    Te "utrudnienia" nie wynikają z ograniczeń.Androida tylko z celowych
    i udiotycznych (z technicznego pkt widzenia) zabiegów producentów aby
    móc dawkować (czyt. sprzedawać) amajzing kawałeczkami a nie wszystko
    od razu. Nic technicznie nie stoi na przeszkodzie aby był jeden
    ciągły obszar nawet 1TB jako storage do instalowania aplikacji.

    --
    Marek

  • 22. Data: 2015-04-11 07:57:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 13:30:56 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Przyomnij sobie dyskusje z pl.comp.pecet na kontrowersyjny
    > temat czy dzielić dysk na dwie partycje C: i D: i potem mieć
    > problem że miejsce na D: się skończyło, ta aplikacja na C:
    > ta na D: i nigdy nie wiadomo gdzie lepiej dać nowego apka.

    To chyba w czasach DOS. Od Windows95 wiadomo - swoje dane trzymamy na
    D, bo C trzeba czesto formatowac. Ale po reinstalacji windows
    aplikacje i tak trzeba instalowac ponownie, wiec instalujemy je na C,
    a instalki trzymamy na D :-)

    Tak prawde mowiac ... Windows reinstalowalem moze raz, a moze nigdy,
    ale trzeba przyznac ze na C to on robi burdel straszny ... i
    upierdliwie chce tam trzymac dane uzytkownikow.

    J.

  • 23. Data: 2015-04-11 08:03:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Apr 2015 00:49:20 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 10 Apr 2015 13:30:56 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    >
    > Android to nie dos, nie imputuj niestniejących problemów.

    No akurat pod tym wzgledem jest tak samo.

    Zainstalowac w telefonie czy na karcie, w telefonie czy na karcie ...
    mozna potem przeniesc, ale jedne mozna, inne nie mozna, trzecie w
    polowie.

    Jedna duza pamiec wewnetrzna bylaby lepsza, ale badzmy realistami -
    zapcha sie szybko, i co wtedy ? Nowy szajsung ?
    Karta jednak ratuje, ulatwia czasem transfer danych z komputerem, choc
    ostatnio ma wrazenie, ze Android jej nie lubi ...

    J.

  • 24. Data: 2015-04-11 08:51:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 13:29:12 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Wielka lista jest chyba tylko wtedy gdy wiele aplikacji
    > masz otwartych, nie?

    Wielka lista jest zawsze.
    Moze dlatego, ze w Androidzie ponoc sie aplikaxji nie zamyka :-)

    > Na tabletach to rozumiem, ale telefonie? Bez jaj...
    > Ile tego ekranu tam jest aby to wygodnie dzielić?

    No nie, flagowiec z wielkim ekranem i super rozdzielczoscia, spokojnie
    sie dwa telefony zmieszcza :-)

    > No popatrz... :-) Ciekawe czemu...
    > Może się boją komentarzy od kolegi Mastiego?

    Moze.
    Ale nie to nie, laski bez :-)

    > To iPhone ma w takiej rachubie od początku dwa... :-)
    > Myślałem że mowa o dwu głośnomówiących, do muzyki stereo.
    > Mój błąd :-)

    A to Samsung robil kiedys telefony stereo ?

    > Poza dokująca stacją są tez przystawki pomiarowe (chemiczny
    > lab pH meter pamietasz?) przystawki do czytania kart kredytowych
    > itp, itd... Lepiej jak są otwory po jednej stronie.

    Eee, to przeciez nie uniwersalny komputer. Nie ma dziesiatkow
    interfejsow - wszystko ma pojsc przez USB.

    > Ty nie masz przycisków wirtualnych, na ekranie LCD?
    > Mój tablet Asusa wyświetla przyciski na długiej lub
    > krótkiej krawędzi, zależnie jak obrócę w portret/landscape.

    A nie, S4 ma na stale, choc i tak przez digitizer.
    Chyba wiekszosc telefonow tak ma - jeden sprzetowy lub nie, obok dwa
    ekranowe.
    W zasadzie sobie chwale, bo zawsze w tym samym miejscu ...
    no ale obroty utrudnia :-)

    > A to brzydal.

    > I nie mów mi, że nie możesz wtedy zablokować obracania????

    Moge, ale to glebiej w menu schowane ..

    > :-))

    Sila przyzwyczajenia jest wielka.
    Aczkolwiek nawigacja samochodowa bez obracania to jest hardkor.
    Choc juz przy wyborze trasy wole polnoc na gorze.

    > Może. Nawiasem mówiąc Apple wymieniał grzecznie
    > i za darmo te wadliwe akumulatory jeśli Twój numer
    > seryjny iPhone5 trafił się w wadliwą serię...
    > Przyznali się do błędu i go naprawili.

    A jaka zywotnosc obiecali ?
    Ja tam pamietam ze klient sie wsciekl, jak mu po 1.5 roku kazali kupic
    nowe urzadzenie ... i wygral.

    >I będą mieli do wyboru coś tak jak dzisiaj zwolennicy klawiatur.
    >Możesz kupić blackbery? Ano możesz... ale nie chcesz :-)

    Jak lubisz turystyke w dziczy, to zapasowa bateria wazniejsza niz
    najnowszy model ... ale nie dzialajacy :-)

    > Tylko własnie że czarny plastik uderza taniochą.
    > Dlatego przestano kupować auta z czarnymi zderzakami,
    > choć bardziej praktyczne to nie wyglądają ładnie...
    > Klient woli pomalowane i płaci za malowanie przy
    > każdym spotkaniu ze zderzakiem kolegi na drodze.

    Widziales parkowanie po francusku ?
    A nawet u nich dominuja lakierowane zderzaki ;-)

    > Duża jednolita pamięć masowa to dla mnie zaleta.
    > Naprawdę :-) Jedna niepotrzebna komplikacja mniej.

    A dla mnie to ona jest mala i nierozszerzalna :-)

    No i niestety - jakies sprawdzenie co ja wypelnia na Androidzie/S4
    jest uciazliwe/utrudnione.

    > Zawsze patrzono na serię Galaxy jak na Mercedesa czy BMW androidów.
    > Reszta producentów tylko marzyła o takim odbiorze jakim cieszyły się
    > słuchawki Samsunga.

    A to moze gdzies w USA i to jeszcze w strefach ajfona.
    Bylo tez Galaxy Young, Galaxy Trend, takie tam fiaty wsrod telefonow.
    Inne Galaxy sredniej ceny lezaly na polkach wsrod innych podobnych
    telefonow.

    Samsung troche powariowal z tymi produktami - S, Ace, Core, Note,
    teraz jeszcze A, J i ch* wie czym sie roznia i co dla siebie wybrac
    :-)

    No ale co to narzekac - Dell mial swego czasu 6 linii notebookow.

    > :-) myślę że musimy poczekać i zobaczymy...
    > Może koncept się w ogóle zmieni? Identyfiacja abonenta po
    > liniach papilarnych z dowolnej słuchawki, bez względu na SIM?
    > Pożyczysz telefon od kolegi i dzwonisz na swoje konto, nie na jego.

    NSA jest za, producenci tez.
    Ale co - kazdy ma prawo tylko do jednego numeru ?
    No i na ulicy beda palce obcinac :-(

    J.

  • 25. Data: 2015-04-11 09:05:18
    Od: AL <a...@s...net.pl>

    Chris <a...@g...pl> Wrote in message:

    > Dla tego olałem obie marki i wybrałem SONY :) tych przynajmniej nikt nie
    > kopiuje.

    Dokladnie.
    I jest wodoszczelne, ma gniazdo karty sd, dwa glosniki, klawisz
    twardego resetu (dla szpanu raczej bo sie nie wiesza) i
    oryginalny wyglad

    --
    AL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 26. Data: 2015-04-11 11:54:31
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2015-04-10 o 04:39, Pszemol pisze:
    > Czemu S6 nie ma gniazdka na kartę pamięci zewnętrznej SD?
    > Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
    > który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
    > No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

    Moim zdaniem w Samsung mogą pracujować jacyś dywersanci którzy kopiują z
    Apple złe cechy (brak możliwości zmiany baterii, brak slotu na kartę
    pamięci).

  • 27. Data: 2015-04-11 12:06:54
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-04-10 o 20:30, Pszemol pisze:
> [...]
    > problem że miejsce na D: się skończyło, ta aplikacja na C:
    > ta na D: i nigdy nie wiadomo gdzie lepiej dać nowego apka.

    Dla mnie kontrowersją jest BRAK mozliwości a nie dzielenie pamięci w
    obszarze JEDNEJ. Od zawsze używam i chcę mieć DRUGĄ pamięć, wymienną,
    kopiowalną i obrabialną nawet BEZ smatrfona (jak się
    utopi/spali/cokolwiek). Inne rozwiązania mnie zwyczajnie nie interesują.

    --
    LordBluzg(R)

  • 28. Data: 2015-04-11 12:23:35
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

> [...]
    > który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?
    > No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

    Marketing panie, Samsung SPADA, znaczy idzie w dołek...żeby później
    ładnie się odbić.

    http://www.chip.pl/news/wydarzenia/statystyka/2015/0
    4/u-samsunga-coraz-gorzej?utm_source=chip&utm_medium
    =newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniecia

    Uczep się Xiaomi :] Powodzenia :D

    ... a wracając do porównań S6 nie wygniesz tak jak iPka:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2015/04/sams
    ung-pokazuje-ze-galaxy-s6-nie-tak-latwo-wygiac?utm_s
    ource=chip&utm_medium=newsletter&utm_campaign=newsle
    tter_klikniecia

    Więc jednak nie zniżają się aż tak nisko, czyli do iPhone :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 29. Data: 2015-04-11 17:31:29
    Temat: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card GamGunSa GalaPsy?
    Od: slepcy do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy! <w...@p...jeden.z.drugim.invalid>

    PlaMa wrote:
    > W dniu 2015-04-10 o 04:39, PRUKWA pszemol najebala:
    >
    > /bla ba bla spam/
    >
    > Kurwa, pszemol. Weź spieprzaj spamować gdzieś indziej. Bo wytrąciłeś z
    > równowagi nawet tak spokojną osobę jak ja.
    >
    > *Zasrani* *sekciarze*

    ta PRUKWA pszemol, nie dosc tego ze ma PIZDE
    w *POPRZEK* to rozum ma w srace.

    kto ucieka do usraela, tylko: KURWY, DEBILE,
    zasciankowe PACHOLKI, poprostu *SZMATY*!

    kto z ta prukwa dyrdymali to publicznie robi
    z siebe *cuchnace* na caly swiat *LAJNO*!

    http://pl.vc/21n6a

  • 30. Data: 2015-04-12 13:34:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > D, bo C trzeba czesto formatowac. Ale po reinstalacji windows
    > aplikacje i tak trzeba instalowac ponownie, wiec instalujemy je na C,

    literkomania windy zawsze była idiotyczna :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?