  • 31. Data: 2015-04-12 21:07:19
    Temat: Re: Co się stało z gniazdkiem na SD card Samsunga Galaxy?
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A co bedzie za rok ? PikoSIM, juz niekompatybilny ?
    > Ale za to jaki innowacyjny.

    :-) myślę że musimy poczekać i zobaczymy...
    Może koncept się w ogóle zmieni? Identyfiacja abonenta po
    liniach papilarnych z dowolnej słuchawki, bez względu na SIM?
    Pożyczysz telefon od kolegi i dzwonisz na swoje konto, nie na jego.
    ---
    To by tylko oznaczało, że można się podszywać pod dowolną osobę po uzyskaniu
    dostępu do jej wzoru papilarnego i ta osoba nic z tym nie może zrobić bo
    przecież nie zmieni tego wzoru. Większego idiotyzmu nie można wymyśleć.

  • 32. Data: 2015-04-12 21:22:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2015 11:34:57 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > literkomania windy zawsze była idiotyczna :)

    To nie literkomania, tylko rejestr.
    Literki czy nie, zawsze bedzie jakas organizacja dyskow, i zawsze beda
    zwiazane z tym problemy.

    J.

  • 33. Data: 2015-04-12 21:24:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > To nie literkomania, tylko rejestr.

    litery dysków nie mają nic wspólnego z registry

    > Literki czy nie, zawsze bedzie jakas organizacja dyskow, i zawsze beda
    > zwiazane z tym problemy.

    a jaki problem jest drzewem?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-04-12 21:59:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 12 Apr 2015 19:24:24 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > a jaki problem jest drzewem?

    Nie wiem, ale chyba jeszcze tego nie "odkryli".

    --
    Marek

  • 35. Data: 2015-04-13 07:29:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 9 Apr 2015 21:39:31 -0500, Pszemol wrote:
    > Czy zrozumieli wreszcie zalety jednolitego obszaru pamięci
    > który doceniają od dawna użytkownicy iPhone?

    Do czasu, aż apple was pokarze zewnętrzną pamięcią :-)

    > No i jak to - nagle wszystkim musi wystarczyć 32GB?

    Oryginalny wniosek (by nie tego nazywać po imieniu).

    PS. S6 to chyba nie jest telefon celowany w gołodupca-złomiarza? I tak
    sobie nie kupisz, więc nie marudź :)
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 36. Data: 2015-04-13 08:37:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Apr 2015 19:24:24 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > litery dysków nie mają nic wspólnego z registry

    > a jaki problem jest drzewem?

    Takim jak w unixie, z dyskami montowanymi gdziekokolwiek ?

    Dokladnie taki sam - instalowac w /usr/dysk1/ czy /usr/dysk2/

    J.

  • 37. Data: 2015-04-13 11:41:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Apr 2015 08:37:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Takim jak w unixie, z dyskami montowanymi gdziekokolwiek ?

    > Dokladnie taki sam - instalowac w /usr/dysk1/ czy /usr/dysk2/

    No jaki masz z tym problem? Nie ma lepszego rozwiązania niż VFS, the
    sky's the limit.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2015-04-13 14:12:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości grup
    >Do czasu, aż apple was pokarze zewnętrzną pamięcią :-)

    Ciekawe czy to nastapi :-)

    >Oryginalny wniosek (by nie tego nazywać po imieniu).
    >PS. S6 to chyba nie jest telefon celowany w gołodupca-złomiarza? I
    >tak
    >sobie nie kupisz, więc nie marudź :)

    No wiesz, powiedzmy ze chcialbym sobie kupic.

    A tu cos tych wersji 64 i 128, nie widac, musi mi wystarczyc 32GB.

    J.

  • 39. Data: 2015-04-13 15:20:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Apr 2015 08:37:10 +0200, "J.F."

    >No jaki masz z tym problem?

    Zasadniczo zadnego, tylko problem ten sam czy zainstalowac na C czy na
    D :-)
    Oczywiscie gdzies trzeba by jeszcze koncepcje rejestru zmienic, zeby
    sie dalo pliki przeniesc.

    >Nie ma lepszego rozwiązania niż VFS,

    No, ma zalety, ma tez wady. Np karte wyciagasz, i nie wiadomo co
    zniklo a co nadal dziala :-)
    Albo sie dziwimy, bo tu mamy 100GB wolnej pamieci, a program mowi ze
    brak miejsca.
    Tam gdzie on chce, to brak.
    Oczywiscie mozemy i to zwirtualizowac, niech sobie system zapisze tam,
    gdzie wolne miejsce jest ... to nam szybko zacznie brakowac gniazd
    kart pamieci, skoro zadnej nie mozna usunac z systemu :-)

    >the sky's the limit.

    W praktyce pewnie nie. Zawsze sie trafi jakies ograniczenie,
    rozwiazywalne dopiero w nastepnej wersji systemu :-)

    J.

  • 40. Data: 2015-04-13 15:25:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >Dla mnie kontrowersją jest BRAK mozliwości a nie dzielenie pamięci w
    >obszarze JEDNEJ. Od zawsze używam i chcę mieć DRUGĄ pamięć, wymienną,
    >kopiowalną i obrabialną nawet BEZ smatrfona (jak się
    >utopi/spali/cokolwiek). Inne rozwiązania mnie zwyczajnie nie
    >interesują.

    No i rozsadnie ... ale bywa ze utopi/spali/zepsuje sie wlasnie ta
    druga :-)

    Owszem, latwiej zbackupowac karte pamieci czy dysk wymienny ogolnego
    przeznaczenia, niz np telefon z jego roznymi wynalazkami ...

    J.