  • 1. Data: 2015-04-10 07:24:22
    Temat: T-mobile
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    Czy użytkownkom oferty od T-mobile nie przeszkadza brak możliwości
    połączenia się z nową numeracją telefonów naziemnych wojska 261 xxx xxx ?
    Od 1 Marca podobno funkcjonuje , a T-mobile z centrum operacyjnym w
    Indiach olewa Wojsko Polskie. Normalnie sabotaż i dywersja.
    http://www.wojsko-polskie.pl/pl/z-zycia-wojska/35219
    ,261-xxx-xxx-nowa-numeracja-telefonow.html
    http://www.bg.wat.edu.pl/component/k2/item/151-uwaga
    http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/863810,wipro-pol
    ski-t-mobile-obsluzy-hinduskie-centrum.html

    --
    P03

  • 2. Data: 2015-04-10 09:27:35
    Temat: Re: T-mobile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Apr 2015 07:24:22 +0200, P03 napisał(a):
    > Czy użytkownkom oferty od T-mobile nie przeszkadza brak możliwości
    > połączenia się z nową numeracją telefonów naziemnych wojska 261 xxx xxx ?

    99% nie przeszkadza.
    Jako zywo nie pamietam kiedy ostani raz dzwonilem "do wojska" :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-04-10 10:57:45
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Bzdura
    Dzwoniłem wielokrotnie i u mnie działa

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.