  • 11. Data: 2010-11-03 12:37:59
    Temat: Re: Co sie dzieje przy 350 km/h ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-02 20:17, 666 wrote:
    > [ciach]

    Niektóre starsze odbiorniki GPS odmawiają podania pozycji powyżej 160km/h.

  • 12. Data: 2010-11-03 16:02:45
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-11-02 20:17, 666 wrote:

    > Czy w dachującym samochodzie - powiedzmy Ferrari - fotele odczepiają się od
    > podłogi?
    > Czy pasy przecinają kierowcę i pasażera na pół ?
    > Czy od tułowi odrywają się głowy, nogi i ręce ?
    > Czy od rąk odrywają się dłonie ?
    > Czy mimo takiej jatki nadal dzwonią komórki ?

    Na dlugi kadlub samolotu, upadajacy z oddzialywaniem sil skierowanych w
    roznych kierunkach, uderzajacy w drzewa i ktorego elementy miazdza
    wszystko znajdujace sie zewnatrz, z pewnoscia oddzialuja inne sily niz
    na takie Ferrari. Oczywiscie sytuacja staje sie podobna gdy Ferrari
    jednak oprze sie choc o pojedyncza reprezentacje drzewostanu.

    Gdyby jednak byly jakies watpliwosci albo wrecz przeciwnie, potrzebne
    dalsze inspiracje - polecam http://dlaczegonienapalm.wordpress.com/

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2010-11-03 16:13:37
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    666 wrote:
    > Czy w dachującym samochodzie - powiedzmy Ferrari - fotele odczepiają się od
    > podłogi?

    Mogą.

> [...]

    > Czy od rąk odrywają się dłonie ?

    Mogą.

    > Czy mimo takiej jatki nadal dzwonią komórki ?

    Lepiej ci teraz?

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-11-03 16:14:40
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    666 wrote:
    > www.fakt.pl/320-fragmentow-cial-ofiar-smolenskiej-
    > katastrofy,artykuly,86759,1.html

    A.... Tobie wydaje się, że oni jechali farrari?
    To nie mam już pytań.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-11-04 13:55:50
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    > Mogą.
    > Lepiej ci teraz?

    Czyli nie zaprzeczasz i nie potwierdzasz jak rasowy polityk:-)

  • 16. Data: 2010-11-04 20:12:35
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    grin wrote:

    > Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Czyli nie zaprzeczasz i nie potwierdzasz jak rasowy polityk:-)

    Jakie, nie zaprzeczam?
    Ja POTWIERDZAM, że mogą...

    ;-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-11-04 23:39:52
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Niektóre starsze odbiorniki GPS odmawiają podania pozycji powyżej 160km/h.

    A nowsze przy zimnym starcie nie potrafia zlapac satelit wogole.
    Niedawno testowalem - przez ok 2 godziny nie mogl zlapac satelit. Kiedy
    zwolnilem do ok 140 powoli zaczal pokazywac kolejne. Nawigacja kupiona 2
    lata temu i juz myslalem, ze sie wysypala.

    --
    Picasso

  • 18. Data: 2010-11-05 04:48:34
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    .

    > wiesz, slecjalisci od katastrof lotniczych twierdza cos zupelnie innego,
    > jakos chyba w zeszlym tygodniu ogladalem film o jakiejs katastrofie,
    > gdzie wlasnie w skutek poobrywania sie foteli zgineli wszyscy
    > pasazerowie, spece twierdzili ze sporo z nich przezyloby, gdyby jednak
    > fotele pozostaly na swoich miejscach

    Dokładnie tak jak piszesz. PRZECIĄŻENIE NIE ZABIJA!!!!!!!! Tylko czas
    jego trwania!!!!!! Przeciążenie może być rzędu nawet 50g przy
    katastrofie, jeśli trwa bardzo krótko, nie zabije!

  • 19. Data: 2010-11-05 04:51:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-03 16:13, Bydlę pisze:

    > Mogą.

    > Mogą.

    > Mogą.

    > Mogą.

    > Mogą.
    >

    > Lepiej ci teraz?

    Ten troll jeszcze tu pisze na grupę? Po co go dokarmiacie?!?! NIE KARMIĆ
    TROLLA!!!!!!!

  • 20. Data: 2010-11-05 10:43:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A nowsze przy zimnym starcie nie potrafia zlapac satelit wogole.

    za to jestem pod duzym wrazeniem odbiornika gps w moim htc touch hd,
    mieszkam na ostatnim pietrze bloku z wielkiej plyty, wiec do okola zbrojony
    beton, jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy siedzac na tronie :) rozkminiajac
    trase na wakacje, okazalo sie ze gps ma sygnal z satelit i wskazuje
    prawidlowe polozenie ;)