  • 1. Data: 2006-11-22 11:35:51
    Temat: Co sądzicie o łaczach Exatela ??
    Od: Michal Sz <m...@f...com.pl>

    Przymierzam się do zmiany operatora, nie pozostaje mi nic innego albo
    kochana TPSA lub Exatel którego nie mam lokalnie w mieście ale
    prawdopodobnie jestem w zasięgu.
    możliwa jest oczywiście tylko radiolinia do max 36Mbit, tak wstępnie się
    dowiedziałem.
    Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat, jakie koszty instalacji,
    ceny usług, no i ważne jakość.

    Mam możliwość kupna ATMa ale to wychodzi b. drogo.

    Michał

  • 2. Data: 2006-11-22 12:01:41
    Temat: Re: Co sądzicie o łaczach Exatela ??
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Michal Sz napisał(a):
> [...]
    > dowiedziałem.
    > Czy może ktoś się wypowiedzieć na ten temat, jakie koszty instalacji,
    ja doszedłem swoim światłem do nich, wiec instalka kosztowała 1zł
    jakość?
    ja jestem zadowolony, w ciągu ~roku 2 usterki - zerwane sesje BGP
    naprawione po 15 min. Sieć ich jest jest ok, są w PL-IXie, i kilku
    innych IXach, peeringują się z wieloma dostawcami..

    a o ATMie z TP tez mysle, dostałem ciekawą ofertę i mysle nad nią..

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2006-11-22 12:03:11
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    icek napisał(a):
> [...]
    > innych IXach, peeringują się z wieloma dostawcami..
    >

    > a o ATMie z TP tez mysle, dostałem ciekawą ofertę i mysle nad nią..

    A jednak ;-)

  • 4. Data: 2006-11-22 14:55:54
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Przemysław Gubernat napisał(a):