  • 1. Data: 2013-02-05 15:22:57
    Temat: Co rawtherapee miał na myśli?
    Od: kris_gor <k...@p...onet.pl>

    Tak sobie dłubię przy zdjęciach dzisiaj
    i zachodzę w głowę o co tu chodzi?

    Mam obrobione zdjęcie (z nef'a) tak jak na tym zrzucie:

    http://sp9rqa.net/Gorlice/rawtherapee.png

    więc exportuję (to akurat png, ale na jpg to samo)

    http://sp9rqa.net/Gorlice/dsc_0663.png (uwaga 6MB)

    Nie wiem dlaczego tak robi. Wersja 4.0.9 (debian testing).

    Czy to jakiś błąd tej wersji? A może jakaś opcja to psuje?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-02-09 07:05:52
    Temat: Re: Co rawtherapee miał na myśli?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2013-02-05 15:22, kris_gor wrote:
    [.....]
    > Czy to jakiś błąd tej wersji? A może jakaś opcja to psuje?
    W ramach testu spróbuj wyłączyć "wysoką jakość" w "cienie i światła".
    Gdy wywołuję DNG produkowane przez PałerSzita A650 z CHDK to czasami
    dostaję kompletnie zaciemnione fotki. Czasami są tylko lekko
    przyciemnione. Pomaga wyłączenie wspomnianej opcji. Dlaczego tak się
    dzieje - nie wiem. Używam wersji 4.0.9.50 pod WinXP.