  • 1. Data: 2013-02-02 17:01:36
    Temat: D-760 vs FS16
    Od: "frulik" <f...@i...pl>

    Witam,
    potrzebuję aparat do 500zł. Ma być na akumulator dedykowany i być w miarę
    szerokokątny obiektyw.
    zdjęcia będą głównie w pomieszczeniu.
    W Saturnie bardzo zachwalali Olympusa D-760, ale nie mogę nigdzie znaleźć
    opini żadnych. Druga propozycją to Panasonic FS16, ale jest ciężko dostępnu
    (i też tylko w MSHP).
    Czy ten D-760 będzie dobrym wyborem ?

  • 2. Data: 2013-02-03 14:52:26
    Temat: Re: D-760 vs FS16
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "frulik" <f...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > W Saturnie bardzo zachwalali Olympusa D-760, ale nie mogę nigdzie znaleźć
    > opini żadnych. Druga propozycją to Panasonic FS16, ale jest ciężko
    RAczej nie. Z testów i opinii użytkowników tak wynika.