  • 1. Data: 2013-01-26 11:15:28
    Temat: Co po Telepolis?
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    W zwiazku ze newe Telepolis jest nie do przyjecia szukam serwisu o podobnej
    tematyce Najbardziej interesuja mnie nowosci z rynku GSM

  • 2. Data: 2013-01-26 11:21:44
    Temat: Re: Co po Telepolis?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    gsmonline.pl
    telix.pl

    z tych korzystam od lat, telepolis faktycznie tak beznadziejnie
    pozmieniali ze nie da sie czytac

  • 3. Data: 2013-01-27 00:24:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "kowtow" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > W zwiazku ze newe Telepolis jest nie do przyjecia szukam serwisu o podobnej
    > tematyce Najbardziej interesuja mnie nowosci z rynku GSM

    Oferty należy składać...

    A, i nie podałeś wysokości wadium. :-P

  • 4. Data: 2013-01-28 08:14:57
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-01-26 11:21, sunwick pisze:
    > gsmonline.pl
    > telix.pl
    >
    > z tych korzystam od lat, telepolis faktycznie tak beznadziejnie
    > pozmieniali ze nie da sie czytac

    gsmonline: teraz nie korzystam, ale ostatnio jak tam byłem to same suche
    fakty typu: "zmiany w taryfie sieci Play. Szczegóły w regulaminach: ..."
    tak jakby dostawali premię za szybkie wystawienie newsa, nie ważne co
    się napisze, ważne by być pierwszym.
    telix.pl: trochę za dużo artykułów sponsorowanych (ale to da się
    odfiltrować), mało komentujących (a to jednak dość istotne, bo jak
    czytasz o nowym supertanim tablecie, to z komentarzy wiesz, że wcale nie
    jest taki tani i dobry ;)

    Lukasz

  • 5. Data: 2013-01-28 12:39:26
    Od: W <w...@w...pl>

    kowtow wystukał, co następuje:

    > W zwiazku ze newe Telepolis jest nie do przyjecia szukam serwisu o
    > podobnej tematyce Najbardziej interesuja mnie nowosci z rynku GSM

    Ew. można się trochę pobawić w UserCSS, powywalać zbędne boxy, ustawić
    rozmiary i kolory treści po swojemu i jest git ;)