  • 11. Data: 2010-10-26 11:30:22
    Temat: Re: Co kupić - 207 czy Corsa
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-25 13:48, *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > auto ma być dla żony?
    > to niech _ona_ zdecyduje, które jej się bardziej podoba i którym jej się
    > lepiej jeździ - bo zakładam że jeździła oboma?

    Nawet koniecznie powinna zdecydować - już wyobrażam sobie kołki ciosane
    na głowie, gdyby tylko cokolwiek było nie tak z autem "wciśniętym" żonie :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-10-26 11:44:09
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Jakub napisał:

> [...]
    > silnikami benzynowymi o mocy odpowiednio 95 i 100 koni.
    > Oba auta maja podobny poziom wyposażenia (207 trochę lepszy), oba nowe
    A czy Twoja zona nie umie sama podjac decyzji?
    Moja zona to byla stanowcza jakie auto chce - zakochala sie w zabkach i tak jej
    zostalo :-)
    Ja bede stronniczy ale wykonczenie opla i puga do reni clio moze sie umyc, podobnie
    silniki, ja bym
    bral 1,2 TCE. Pisze stroniczo bo mam taki silnik w clio kombi i jest bardziej niz OK
    jak na auto
    segmentu B z plecakiem, co nie znaczy ze 130 czy 180 KM nie bylo by lepsze a i
    spalanie jest ok.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-10-26 14:29:27
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-10-25 08:57, Jakub pisze:
    > Czy ktoś jest w stanie podać jakiś sensowny argument za zakupem,
    > któregoś z powyższych aut? :)

    Podejdź do jednego a potem do drugiego i sprawdź jak rozwiązano montaż
    nadkoli przednich i tylnych czy nie ma jakiś miejsc gdzie może gromadzić
    się syf (w konsekwencji korozja) i czy progi są dobrze zabezpieczone
    przed czynnikami zewnętrznymi.

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-10-26 18:21:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

> [...]
    > się syf (w konsekwencji korozja) i czy progi są dobrze zabezpieczone przed

    Niech mnie ktos uszczypnie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-10-26 19:34:00
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 18:21, kamil pisze:

    > "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

    > Niech mnie ktos uszczypnie..
    http://www.sujok.pl/wp-content/uploads/2010/05/su-dz
    ok-dla-rys-33-4-300x263.jpg
    wystarczy :-);P
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 16. Data: 2010-10-27 13:46:02
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Niech mnie ktos uszczypnie..

    TTTM,

    brat

  • 17. Data: 2010-10-27 16:53:38
    Od: "~turtle" <m...@g...com>

    On 25 Paź, 08:57, Jakub <j...@g...com> wrote:
> [...]
    > Cena: 45 tys (207) i 46 tys (Corsa).
    > Oba auta się podobają :)
    >
    > Czy ktoś jest w stanie podać jakiś sensowny argument za zakupem,

    Hmm, wybór jest pewnie uzależniony od Twoich lub żony preferencji i
    gustu, jak dla mnie wybór byłby bardzo prosty Corsa, dlaczego?
    - 207 to francuz (tak, wiem, wiem urban legends obyś nie musiał się o
    tym przekonać na własnej skórze) ale to drobnostka
    - 207 jest kiczowato przestylizowana (to rzecz gustu oczywiście, to
    tylko moja opinia, ale dla minie to dyskwalifikacja po prostu nie
    podoba mi się)
    - corsa na plus wnętrze, po prostu dość ładne i ergonomiczne, nic nie
    drażni tak jak w 207
    - corsa silnik 1.4 to twinport użytkuje taki w astrze II dla mnie
    rewelacja, oszczędny, wystarczająco elastyczny jak na 1.4, łańcuch
    rozrządu, przyjemne brzmienie choć do cichych nie należy, mam gaz w
    nim już 35000 km najechałem i po prostu bajka, gniotę go jak mogę i
    pali 8 litrów gazu :-)
    - zawieszenie in plus corsa, sztywniejsze pewniejsze prowadzenie

  • 18. Data: 2010-10-27 23:39:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-27 22:22, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "~turtle" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > - corsa silnik 1.4 to twinport użytkuje taki w astrze II dla mnie
    > - zawieszenie in plus corsa, sztywniejsze pewniejsze prowadzenie
    >
    > Ostatnio miałem "w zastępstwie" Fiestę 1.25.
    > Przejedź się i porównaj z ww.
    > Zwłaszcza przy szybszej jeździe po zakrętach.

    Po co to ostatnie jego żonie? Żeby się w torebce puder ze szminką
    rozpaćkał? :>

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl