  • 11. Data: 2010-11-21 10:50:29
    Temat: Re: Co ja za ram kupilem? :-( (nie pasuje)
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.11.2010 11:26, Tomaszek pisze:
    > Jesteś świetny, już prawie się nabrałem na Twój post;) Oczywiście obydwa moduły
    pasują do płyty głównej. Jesteś kapitalny, ale niech się reszta pomęczy nad zagadką;)
    Tylko dla spostrzegawczych;)

    A policzyłeś styki? Bo ja też myślałem, że chodzi o obrócenie
    modułu o 180 stopni -- ale oznaczenia temu raczej przeczą...

    Poza tym zakładam, że autor pytania nie był taką fujarą i
    jednak trochę podumał nad kwestią spasowania modułu, zanim
    zadał pytanie ;)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 12. Data: 2010-11-21 11:27:32
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    W dniu 2010-11-21 11:50, Radosław Sokół pisze:
    Poza tym zakładam, że autor pytania nie był taką fujarą i
    > jednak trochę podumał nad kwestią spasowania modułu, zanim
    > zadał pytanie ;)
    Dobrze zakladasz.
    Jak z jednej strony wsadzilem to z drugiej wypychalo.
    Wlasnie przez to ze naciecie jest troche w innym miejscu.
    Obrocenie o 180° spowoduje, ze naciecie jest w ogole w innym miejscu i
    nijak nie pasuje do slotu w plycie glownej.
    Nie trudno to sobie chyba wyobrazic?

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 13. Data: 2010-11-21 12:15:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 12:27, topek pisze:
> [...]
    > Obrocenie o 180° spowoduje, ze naciecie jest w ogole w innym miejscu i
    > nijak nie pasuje do slotu w plycie glownej.

    Tak więc przepraszam bardzo za pochopną opinię.

  • 14. Data: 2010-11-21 13:27:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    topek pisze:

> [...]
    > Obrocenie o 180° spowoduje, ze naciecie jest w ogole w innym miejscu i
    > nijak nie pasuje do slotu w plycie glownej.

    Pamiętam, że kiedyś do kart procesorowych do central telefonicznych, też
    pamięci miały lekko przesunięty ząbek. Typ pamięci niby standardowy,
    ale płytka nie. Dzięki temu producent mógł dodatkowo zarabiać * kEUR
    więcej na pamięciach.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2010-11-21 14:33:48
    Temat: Re: [OT} Re: Co ja za ram kupilem? :-( (nie pasuje)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "W.P." <l...@w...pl> wrote in message news:ic9k74$2bo$1@news.onet.pl...

    > Szczęśliwy człowiek :(

    A ciebie co tam trzyma żeś taki nieszczęśliwy?

  • 16. Data: 2010-11-21 15:04:25
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 14:27:29 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

> [...]
    > pamięci miały lekko przesunięty ząbek. Typ pamięci niby standardowy,
    > ale płytka nie. Dzięki temu producent mógł dodatkowo zarabiać * kEUR

    Taa, a firma GVP do Amig produkowała karty na 64-pinowe SIMMy GVP.
    Pamięć ta sama, płytka inna, kupuj drożej, a wszystko "w trosce o
    klienta" :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-11-21 15:15:07
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-21 16:04, MadMan pisze:
    > Taa, a firma GVP do Amig produkowała karty na 64-pinowe SIMMy GVP.
    > Pamięć ta sama, płytka inna, kupuj drożej, a wszystko "w trosce o
    > klienta" :)

    Daj spokój z tą całą Amigą... Co oni z tego porobili.
    Zerknij na to: http://tnij.org/i4gr

    Poczytaj parametry, zerknij jakie to ma możliwości i jak dojedziesz do
    ceny to spadniesz z krzesła;)

  • 18. Data: 2010-11-21 15:54:56
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

    > Daj spokój z tą całą Amigą... Co oni z tego porobili.
    > Zerknij na to: http://tnij.org/i4gr
    >
    > Poczytaj parametry, zerknij jakie to ma możliwości i jak dojedziesz do
    > ceny to spadniesz z krzesła;)

    Racja, można spaść... Przecież za tyle to (chyba) już jakiegoś PowerMaca
    się kupi (używanego?).

    W.P.

  • 19. Data: 2010-11-21 15:58:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-21 16:54, Użytkownik W.P. napisał:

    > Racja, można spaść... Przecież za tyle to (chyba) już jakiegoś PowerMaca
    > się kupi (używanego?).

    Za tyle to całe stado z szybszymi zegarami.
    Ale nie uruchomisz na nich tego systemu który dołączają
    do tej płyty. Dla niektórych ma to znaczenie.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-11-21 16:20:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 16:15:07 +0100, Tomaszek napisał(a):

    > Daj spokój z tą całą Amigą... Co oni z tego porobili.
    > Zerknij na to: http://tnij.org/i4gr
    >
    > Poczytaj parametry, zerknij jakie to ma możliwości i jak dojedziesz do
    > ceny to spadniesz z krzesła;)

    1. Ja w tym siedzę na co dzień, nie spadnę :)
    2. To nie Amiga, tylko płyta przemysłowa na której można uruchomić
    AmigaOS 4.1.
    3. W przyszłym roku ma być premiera AmigaOne X1000. Cena -
    przypuszczalnie ok. 1500 (nie pamiętam czego - funtów lub euro) za
    komputer.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138