  • 11. Data: 2013-04-25 09:29:32
    Temat: Re: Co ile km wypala się FAP
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-25 08:36, *Wojtek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > W Oplach jest kontrolka informująca o wypalaniu i nie zaleca się
    > wyłączania silnika do czasu zakończenia oczyszczania.

    Gdzie ta kontrolka?
    W Vectrze 1.9 CDTI i Insigni 2.0 CDTI czegoś takiego nie ma - niestety.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2013-04-25 13:44:27
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Gdzie ta kontrolka?

    dokladnie w tym samym miejscu gdzie kontrolka swiec zarowych :-)

    //W Vectrze 1.9 CDTI i Insigni 2.0 CDTI czegoś takiego nie ma -
    niestety.

    alez jest, pojawia sie jak DPF jest przytkany i trzeba dac mu w palnik
    pozniej znow znika

    P.

  • 13. Data: 2013-04-25 13:50:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 25 Apr 2013 04:44:27 -0700 (PDT), PJ

    > alez jest, pojawia sie jak DPF jest przytkany

    Czyli jest to już znak ostrzegawczy o przepełnieniu filtra (i takowy mają
    wszystkie auta z filtrem cząstek stałych) a nie jak tutaj rozmawiamy, znak
    o trwaniu "zwykłego" cyklu.

    > i trzeba dac mu w palnik pozniej znow znika

    Przede wszystkim to trzeba przeanalizować czemu się kontrolka ostrzegawcza
    zapala -- bo to nie jest normalne. Jeżdżąc, głównie po Wawie, w ciągu 5 lat
    pokonałem 120 tkm i kontrolki na oczy nie widziałem...

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2013-04-25 14:20:05
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Czyli jest to już znak ostrzegawczy o przepełnieniu filtra (i takowy
    mają wszystkie auta z filtrem cząstek stałych) a nie jak tutaj
    rozmawiamy, znak o trwaniu "zwykłego" cyklu.

    gdybys przeczytal instrukcje obslugi wiedzialbys ze nie ma takiej
    kontrolki

    //Przede wszystkim to trzeba przeanalizować czemu się kontrolka
    ostrzegawcza zapala -- bo to nie jest normalne.

    jest napisane (tak w tej samej instrukcji) czemu sie kontrolka sie
    zapala ...

    //Jeżdżąc, głównie po Wawie, w ciągu 5 lat pokonałem 120 tkm i
    kontrolki na oczy nie widziałem...

    nic tylko pogratulowac :-)

    P.

  • 15. Data: 2013-04-25 14:59:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-25 13:44, *PJ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > //Gdzie ta kontrolka?
    >
    > dokladnie w tym samym miejscu gdzie kontrolka swiec zarowych :-)

    na pewno? "W Oplach jest kontrolka informująca o wypalaniu"

    > //W Vectrze 1.9 CDTI i Insigni 2.0 CDTI czegoś takiego nie ma -
    > niestety.
    >
    > alez jest, pojawia sie jak DPF jest przytkany i trzeba dac mu w palnik
    > pozniej znow znika

    Nie ucz ojca...

  • 16. Data: 2013-04-25 15:01:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-04-25 13:50, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > zapala -- bo to nie jest normalne. Jeżdżąc, głównie po Wawie, w ciągu 5 lat
    > pokonałem 120 tkm i kontrolki na oczy nie widziałem...

    Podobnie po Gliwicach - 7,5 km do pracy od 6 lat (4+2) bez problemu z
    DPF, choć ja jak zauważę, że się wypala to jednak daję szansę dokończyć
    ten proces "na raz" i robię rundkę po osiedlu :)

  • 17. Data: 2013-04-26 09:42:15
    Od: PJ <p...@g...com>

    //na pewno? "W Oplach jest kontrolka informująca o wypalaniu"

    to jest wypowiedz kolegi Wojtka, kontrolka swiec zarowych sygnalizuje
    koniecznosc zainicjowania procesu wypalania przez uzytkownika i swieci
    sie do momentu ukonczenia wypalania ale w trybie normalnym
    zainicjowanym automatycznie nie pojawia sie...stad nieporozumienie,
    dedykowanej kontrolki oczywiscie nie ma

    P.

  • 18. Data: 2013-04-27 22:34:30
    Od: "Jarek" <j@j>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Podobnie po Gliwicach - 7,5 km do pracy od 6 lat (4+2) bez problemu z DPF,
    > choć ja jak zauważę, że się wypala to jednak daję szansę dokończyć ten
    > proces "na raz" i robię rundkę po osiedlu :)

    A po czym to poznajesz?

  • 19. Data: 2013-08-20 18:48:50
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 04/23/2013 12:18 PM, Przemeq wrote:
    (ciach)

    > Przemeq

    Każdy problem z FAP można rozwiązać za pomocą wiertarki w sposób
    permanentny.

  • 20. Data: 2013-08-20 19:09:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-20 18:48, m...@i...pl pisze:
    > On 04/23/2013 12:18 PM, Przemeq wrote:
    > (ciach)
    >>

    > Każdy problem z FAP można rozwiązać za pomocą wiertarki w sposób
    > permanentny.

    Myśl głęboka, aczkolwiek nieprawdziwa :>