  • 71. Data: 2010-12-06 16:01:20
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Kompakt za 100kpln, tzn. za 80kpln...

    C4 GP to nie jest za bardzo kompakt mimo wszystko. Nie jest to może
    pełnowymiarowy van - bo nie jest - ale nazwać go kompaktem to IMO lekkie
    naciąganie.

    > Nie, ale jak chcesz możesz mi przypisać VW, będzie Ci łatwiej :)

    Ale mnie wcale nie jest ciężko, poważnie :-)
    I w zasadzie nić do ciebie nie mam żeby cię od razu z VW łączyć.

  • 72. Data: 2010-12-06 16:15:01
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *CeSaR* w wiadomości news:iditoi$hog$1@news.onet.pl napisał(a):
    > C4 GP to nie jest za bardzo kompakt mimo wszystko. Nie jest to może
    > pełnowymiarowy van - bo nie jest - ale nazwać go kompaktem to IMO lekkie
    > naciąganie.

    Wydaje mi się że pisałeś o zwykłym C4, choć wiem że wątku chodzi o GP. W
    kwestii vanowatych kompaktów jest co nieco na rynku, ale...chyba faktycznie
    masz racje co do swojej tezy :)

    Pozdr

  • 73. Data: 2010-12-06 17:51:55
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Wydaje mi się że pisałeś o zwykłym C4, choć wiem że wątku chodzi o GP. W
    > kwestii vanowatych kompaktów jest co nieco na rynku, ale...chyba
    > faktycznie masz racje co do swojej tezy :)

    No o c4 picasso, tak jak autor wątku. Różnica picasso a GP to dodatkowe
    siedzenia i ZTCP 12 cm długości.
    Ze zwykłym c4 te samochody mają niewiele wspólnego, nawet wlew paliwa mają
    po różnych stronach :-)

  • 74. Data: 2010-12-06 23:17:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Samotnik napisal:
    > Do tej gównianej strony citroena nie da się porządnie podlinkować, więc
    > opisuję technikę dostania sie tam: na głównej stronie klikasz w pierwszą
    > reklamę po lewej - 'najlepsza oferta dla najszybszych' i inny taki bełkot.
    > Potem wybierasz z listy C4 Picasso. I voila:

    No i jest 55.800 zł. Ale z zastrzeżeniem 'już od'.
    Pytanie, co to 'już od' oznacza.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 75. Data: 2010-12-07 08:34:55
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-12-06 13:21, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > O terminie odbioru oczywiście tam nie ma ani słowa.
    > Może być co najwyżej w regulaminie tej promocji.

    Jest, ale jeszcze mniejszym druczkiem - trzeba przesunąć suwaczek z
    prawej w dół :)

    Odbiór do 15.01, czyli naprawdę ograniczona oferta samochodów z placu.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 76. Data: 2010-12-07 08:49:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-12-06 13:21, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jest, ale jeszcze mniejszym druczkiem - trzeba przesunąć suwaczek z prawej
    > w dół :)

    To czytałem, ale tam nie ma nic o tym co pisał AL.
    Czyli że odbiór PO 1.01.
    Ani że promocja startuje 1.01.

    Wymyśla jakieś bzdety, albo cytuje regulamin, którego na stronie nie ma.
    Pewnie go posiada jako pracownik Citroena, co by tłumaczyło nachalny pr i
    atakowanie niezadowolonych klientów. ;-)

    > Odbiór do 15.01, czyli naprawdę ograniczona oferta samochodów z placu.

    Przecież cały czas mowa o autach z 2010, więc tak ma być.

  • 77. Data: 2010-12-07 09:26:10
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Pewnie go posiada jako pracownik Citroena, co by tłumaczyło nachalny pr
    > i atakowanie niezadowolonych klientów. ;-)

    Puknij ty sie facet w swoje waskie czolo

    > Przecież cały czas mowa o autach z 2010, więc tak ma być.

    proponuje zamiast snuc tu swoje bzdury - udalbys sie i wyjasnil sprawe u
    zrodla

    Na razie wiekszosc Twoich wypocin tutaj to jeden wielki wymysl wyssany z
    palca

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 78. Data: 2010-12-07 09:33:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > proponuje zamiast snuc tu swoje bzdury - udalbys sie i wyjasnil sprawe u
    > zrodla

    LOL
    Teraz jeszcze ja mam biegać po mieście i badać sprawę, bo Citroen dał ciała,
    a ty uznajesz za słuszne go bronić i nie godzisz się z jego krytyką?

    > Na razie wiekszosc moich wypocin tutaj to jeden wielki wymysl wyssany z
    > palca

    Dokładnie.
    Na stronie nie ma informacji o których pisałeś, a przynajmniej nigdy takiego
    miejsca nie wskazałeś.
    Są za to informacje dokładnie odwrotne.

  • 79. Data: 2010-12-07 10:25:24
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Witam,
    > przeglądając stronę Citroena znalazłem informację, że w
    promocji "Styczniowe
    > rabaty" C4 Picasso jest w cenie od 55.800 zł. Procja dla klientów
    > indywidualnych itp.
    > No i dzwonię do salunu, a tam zdziwko. Najtańszy C4 Picasso w cenniku
    68.200
    > zł i oni o promocji nic nie wiedzą,"ceny mają z innego systemu" (znaczy
    się -
    > informatycznego zapewne, a nie ekonomicznego).

    No i wreszcie wiem o co biega (a przynajmniej tak mi się wydaje).
    Z jednego z salonów dostałem informację, że:
    cena podstawowej wersji C4Picasso to 68.200 zł, ale:
    1. mają teraz rabat, który powoduje, że ta cena to 60.800 zł (telefonicznie
    żaden z dealerów o nim nie wspominał), ale:
    2. jak ma się już Citroena albo samochód innej marki tej samej klasy, to
    jest dodatkowy rabat 5.000 zł.

    W sumie podstawową wersję C4Picasso możnaby mieć za 55.800 zł, ale:
    3. nie ma takich konfiguracji "na placu", ale:
    4. ponoć można zamówić do produkcji, jeśli ktoś się uprze (tylko czy wtedy
    będzie to rocznik 2010? wątpię).

    Ad. 1 - dodatkowy rabat jest różny dla róznych wersji auta. Dla Grand
    Picasso jest niższy o ok. 3.000 zł.

    -----------
    Podsumowując - nie możnaby tego wszystkiego napisać na WWW, albo grzecznie
    powiedzieć klientowi, który dzwoni do salonu? :)
    Teraz mam jasność i w mojej ocenie warto jechać do salonu i rozpoznać
    szczegóły - za C4 GP benz. 1,6, w wersji Atraction z dodatkami jestem
    skłonny dać 63.000 zł...
    ----------

    pozdrawiam
    Adam

  • 80. Data: 2010-12-07 10:43:55
    Od: AL <a...@s...tam>

    A. pisze:
> [...]
    > Teraz mam jasność i w mojej ocenie warto jechać do salonu i rozpoznać
    > szczegóły - za C4 GP benz. 1,6, w wersji Atraction z dodatkami jestem

    no i chwala Ci za to, ze sie udales do salonu ;) i podwojna chwala, ze
    chcialo Ci sie to tu jeszcze napisac celem sprostowania watku :).

    --
    pozdr
    Adam (AL)