eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-03 18:26:10
    Temat: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: " A." <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    przeglądając stronę Citroena znalazłem informację, że w promocji "Styczniowe
    rabaty" C4 Picasso jest w cenie od 55.800 zł. Procja dla klientów
    indywidualnych itp.
    No i dzwonię do salunu, a tam zdziwko. Najtańszy C4 Picasso w cenniku 68.200
    zł i oni o promocji nic nie wiedzą,"ceny mają z innego systemu" (znaczy się -
    informatycznego zapewne, a nie ekonomicznego).
    Czy ktoś może wie o co im biega? To 55.800 to chłyt marketingowy, czy saluny
    nie nadążają za centralą? Czy jeszcze coś innego (cena 55.800 to wartość
    netto? - ale oferta dla klientów INDYWIDUALNYCH, więc zgodnie z prawem musi
    być podawana cena końcowa, czyli brutto). Przyznam, że nie rozumiem :)

    Z góry dziękuję za ewentualne uświadomienie mnie, bo jak mam płacić 68.200
    za podstawową wersję C4 Picasso, to mi się nawet nie chce na jazdę próbną
    umawiać :)
    pozdrawiam
    Adam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: