eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy?Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Data: 2010-12-03 18:45:07
    Temat: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Od: " A." <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AL <a...@s...tam> napisał(a):


    > 68k to nie jest duzo jak za miniwan o parametrach
    > techniczno/jakosciowych jaki prezentuje C4 Picasso.
    >

    Może tak, może nie. Za 65.000 można kupić Grand Scenica w wersji TechRun
    (czyli m.in. z klimą automatyczną i nawigacją). W tym kontekście 68.000 za
    podstawowego C4Picasso z klimą manualną to IHMO lekka przesada.

    > Choc tu pewnie perspektywa zalezy od grubosci portfela - ale jako
    > potencjalny kupiec powieniens zdawac sobie sprawe, ze koszt utrzymania
    > takiego samochodu nie bedzie identyczny z fiatem panda (nie mam nic do
    > fiata, tym bardziej panda. to tylko przyklad porownawczy)

    Jasne, wszystko to prawda. Ale jeśli ktoś pisze, że oferuje auta za ceną X,
    to ja chciałbym mieć możliwość takie auto kupić. A tymczasem przedstawiciele
    C. chcą za nie X+20%, a to już nie marketing tylko niepoważny chłyt
    marketingowy :)

    pozdrawiam
    Adam

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: