  • 1. Data: 2009-05-09 06:45:15
    Temat: netart i niepowazne zachowanie
    Od: a...@e...com.pl

    Pisze tutaj gdyz niestety infolinia netart okazala sie zupelnie
    niepomocna a sprawa jest istotna i pilaca, a ze polip ma magiczna sile
    oddzialywania to przekonalo sie wielu.

    Zagranie ze strony netart uwazam za totalnie niepowazne,
    nieprofesjonalne wrecz ... brak slow.
    Ale do rzeczy:
    W piatek o godzinie 16.52 dostalem maile pt. zablokowana domena xxx z
    powodu: negatywna weryfikacja

    Maile przeczytalem pare godzin pozniej (wczesniej dostepu nie mialem).
    Zadzwonilem i sie pytam o co chodzi.

    Dostalem informacje ze brakuje im dokumentow odemnie i to dlatego i ze
    podobno wysylali maila w tej sprawie w STYCZNIU.

    Przeszukalem maile i nieznalazlem czegos takiego (a nie kasuje takich
    rzeczy) ale OK, nawet jezeli wyslali to czy nie istnieja telefony ?
    faksy ? czy tez umiejetnosc napisania jeszcze jednego maila ?
    Co wiecej, jakby sie ktos pofatygowal i wszedl na adres o jakim mowa
    to by sobie dane wyciagnal nawet sam (toz zyjemy w czasach ze dane z
    KRSu moga wyciagnac wszyscy).

    Naprawde nie jestem w stanie zgadnac o co autorowi (netart) chodzilo.
    Poslalem mailem skany wszystkich dokumentow (ponownie) ale niestety
    reakcji brak.

    Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?

    Pozdrawiam zgromadzonych.

    --
    Adam Paluch
    (tymczasowo na bluuu(a-t)poczta.wp.pl)

  • 2. Data: 2009-05-09 17:43:59
    Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
    Od: Matt Rutkowski <m...@g...com>

    Netart, choc popularny nie znaczy dobry.

    Mialem z nimi pare sytuacji:

    1) jesli hostujesz serwis ktory generuje znaczne obciazenie netart
    podesle Ci informacje, ze ich system nie jest przystosowany do takich
    serwisow i tym samym proponuja rozwaznie wykupienia dedyka tudziez
    przeniesienia sie na inny hosting

    slowem: serwis dziala wolno - odpowiedza Ci, ze musisz zoptymalizowac
    skrypty

    2) klient dla ktorego pracowalismy wykupil u nich domene, chcial
    dokonac migracji domeny do innego providera - zaczala sie droga przez
    meke

    podobnych historii mozna wymieniac

  • 3. Data: 2009-05-09 18:15:54
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Matt Rutkowski pisze:
> [...]
    > podesle Ci informacje, ze ich system nie jest przystosowany do takich
    > serwisow i tym samym proponuja rozwaznie wykupienia dedyka tudziez

    Procztego co piszesz potrafia przyciac transfer na caly twoj hosting a
    nie na domene ktora generuje ruch, wiem bo taka sytuacje mialem nie raz :/

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 4. Data: 2009-05-09 18:40:40
    Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > Procztego co piszesz potrafia przyciac transfer na caly twoj hosting a
    > nie na domene ktora generuje ruch, wiem bo taka sytuacje mialem nie raz :/

    Mam u nich tylko 2 domeny od ... 2004 roku ....
    Problem bo to nie sciecie pasma tylko przez ich dzialanie niemam
    firmowej chocby poczty. Ehhhh ... niespodziewalbym sie ...

    --
    Adam Paluch

  • 5. Data: 2009-05-11 22:37:39
    Od: m...@o...pl

    Kiedyś nie dało się przenieść domeny na nowe konto firmowe z konta
    prywatnego bo jakiś błąd wyskakiwał. Mieli to zrobić. Miałem dużo
    innych ważniejszych spraw na głowie i przypomniało mi się godzinę
    przed wygaśnięciem domeny. Piszę z konsultantem, że chce opłacić...
    niech mi ją zarezerwują ponownie tylko bo akurat tak pech chciał
    zabrakło mi dosłownie paru groszy na koncie tego dnia, miałem wtedy
    tylko gotówkę przy sobie do wykonania przelewu w tym czasie a bank już
    zamknięty o tej porze, więc jutro dopiero bym mógł wykonać przelew
    ewentualnie teraz wyszedł by niekompletny (nie duża kwota). A płatność
    karta kredytową nie wchodziła w gre. Niestety nie da się! Efekt?
    Domena wykupiona przez dropped.pl Kur... ale tak dawno mnie wtedy nie
    zdenerwował... ci konsultanci mają szczęście, że mieszkają daleko...

  • 6. Data: 2009-05-12 07:12:38
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Mon, 11 May 2009 15:37:39 -0700 (PDT), m...@o...pl wrote:

    > ... ci konsultanci mają szczęście, że mieszkają daleko...

    oni mają mieszkać daleko, pozatym konsultant to jedynie tak zwany
    interfejs białkowy pomiędzy klientem a systemem stworzony po to, żeby
    temu pierwszemu SIE WYDAWAŁO że rozmawia z człowiekiem

  • 7. Data: 2009-05-16 15:25:04
    Temat: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Ponieważ widzę nie jestem jedynym zawiedzionym podejściem
    firmy Netart ( nazwa.pl ) do swoich klientów, więc aby na
    przyszłość ostrzeć innych, dodam też 3 gorsze od siebie,
    jak klienta Netartu od paru lat, a niebawem - klienta byłego.

    1. Około rok temu nie można było mieć dwóch abonentów o tym
    samym kontaktowym adresie e-mail. To był absurd, po mojej
    interwecji znieśli ten limit. Rok później okazało się, że
    nie tyle znieśli, co jedynie zwiększyli do 2 abonentów.
    Ponowna przepychanka trwała kilkanaście maili, ale tym
    razem nic nie dała. BETON. A absurd trwa dalej.

    2. Od około 3 tygodni NIE DA SIĘ Z NETARTU WYTRANSFEROWAĆ (!)
    domen zagranicznych (com, org, info, itd). Podobno zwaliło się
    coś w OnLineNicu i Netart "nie może" akceptować transferów.
    Trwa to już za długo, a Netart zeznaje, że nie ma na to
    wpływu. Ale CO TO MNIE OBCHODZI!?

    3. Kodów auth-info nie można otrzymać mailem. Nie można
    ich nawet otrzymać pocztą na adres korespondencyjny.
    Netart wysyła je wyłącznie na adres rejestrowy abonenta,
    który czasami potrafi być jedynie formalny. A kody
    auth-info oczywiście mają swój termin przydatności
    do użycia.. :>

    4. Ostatnio próbowałem zrobić kilka cesji w ramach moich
    abonentów. Cesje te miały naturę jedynie formalno-porządkową,
    co było oczywiste. Każda z 3 stron cesji ma jednak siedzibę
    w innym miescie. Ciężko jest zebrać wszystkie pieczątki
    i podpisy wszystkich prezesów na jednej kartce w ciągu 30 dni,
    zebrałem więc je na osobnych ale identycznych kartkach jako
    ważne oświadczenia woli. Netartu to jednak "nie przekonało"
    a zresztą odrzucili wnioski bo... przyszły pocztą kilka dni
    za późno. Reklamacja nic nie dała. BETON.

    Na koniec reflekcja; odnoszę nieodparte wrażenie, że większość
    "przeciwności losu" zaczęła mnie spotykać, gdy w Netarcie
    zauważyli że zamierzam się stamtąd ewakuować. Od wtedy
    spotykają mnie niemal same problemy ;) A to domeny nie
    mogę wytransferować, a to maila nie dostali, a to wniosek
    nie tak wypełniony, a to czegośtam brakuje, itd, itp.

    W sprawie tych cesji może rzeczywiście nie dopełniłem
    na czas wszystkich formalności na tip-top, ale moja
    spółka generuje (generowała) Netartowi wystarczający
    obrót, bym miał prawo oczekiwać trochę bardziej zaufanego
    i indywidualnego podejścia do mnie jako klienta, czy wręcz
    (niedoszłego w końcu formalnie) - partnera.

    Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
    Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko
    co mam.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 8. Data: 2009-05-16 20:31:46
    Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Tomasz Nowak pisze:

    > Nie ma odpowiedniego podejścia, to nie będzie obrotu.
    > Teraz to już dla zasady wytransferuje stamąd wszystko

    niestety mam dokładnie wszystko o czym piszesz. rozpocząłem procedury
    wynoszenia wszystkich kilkuset domen klientów z netart - jest to
    faktycznie kłopot, bo nie dość, że klienci mi dostarczyli podpisane
    kartki o wydanie kodów auth-info to jeszcze dostają je teraz na adresy
    firmowe i znowu muszą mi przekazywać. Bardzo upierdliwe. Niemniej pewnie
    o to chodzi :)

    U mnie definitywnie zaważyły dwie sprawy na rozwodzie:

    1. ceny od marca tego roku sie zmieniły w NASK dość brutalnie. W
    Netarcie dla partnerów nie - pisałem nawet w tej sprawie, ale otrzymałem
    odpowiedź, że ceny są takie jak w porozumieniu. Ładnie to nazwałeś:
    beton. Ale może ja za mały jestem jak na negocjacje.
    Niemniej różnica ceny (u innego operatora) dla domeny .pl rzędu 30 zł
    rocznie przy powiedzmy 200 domenach robi już pewną sumę dla mnie ...

    2. wdrażam wreszcie u siebie panel zarządzania domenami - o ile
    testowałem jakiś półtora roku temu API (bardzo niedorobione i ubogie)
    Netartowe. To aktualnie API "jest nie wspierane" i nie udostępniane.
    Zatem w sumie nie mam wyjścia.

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-05-16 20:54:57
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > znowu muszą mi przekazywać. Bardzo upierdliwe. Niemniej pewnie o to chodzi

    dzialanie na krotka mete
    przychody bezposrednie z tego tytulu nie beda duze, moga dotyczyc ulamka
    uslug, ktore akurat sie skoncza i trzeba je bedzie przedluzyc
    natomiast wrazenie pozostanie na dlugi czas i nawet przy kolejnej zmianie
    taki dostawca bedzie pomijany w rachubach

    a moze ktos dla odmiany podzieli sie pozytywnymi odczuciami ze wspolpracy z
    innymi podmiotami ?
    rowniez planuje wyprowadzke...

  • 10. Data: 2009-05-16 21:24:31
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 16.05.2009, brum <b...@o...eu> wroted:

> [...]
    > taki dostawca bedzie pomijany w rachubach
    >
    > a moze ktos dla odmiany podzieli sie pozytywnymi odczuciami ze wspolpracy z

    Na małą skalę co prawda (ma chyba ze trzy wirtuale), ale mam bardzo
    pozytywne wrażenia z kontaktów z OVH.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing