-
11. Data: 2009-05-17 07:42:33
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: w...@a...pl (Wemif)
Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
>
> Na małą skalę co prawda (ma chyba ze trzy wirtuale), ale mam bardzo
> pozytywne wrażenia z kontaktów z OVH.
Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl,
dla każdej trzeba osobny fax/pismo.
a.
-
12. Data: 2009-05-17 07:47:16
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Wemif pisze:
> Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
>> Na małą skalę co prawda (ma chyba ze trzy wirtuale), ale mam bardzo
>> pozytywne wrażenia z kontaktów z OVH.
>
> Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl,
> dla każdej trzeba osobny fax/pismo.
co do auth-info to az.pl ma podane jawnie. Niemniej ogólnie obsługa -
tragedia, po 16. nikt nie odbiera telefonów. A do 16 też dodzwonić się
to jak na loterii.
W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.
Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
auth-info jest jawnie :)
Wojtek
-
13. Data: 2009-05-17 08:41:41
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
crazy bejbi wrote:
> Wemif pisze:
>> Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
>>> Na małą skalę co prawda (ma chyba ze trzy wirtuale), ale mam bardzo
>>> pozytywne wrażenia z kontaktów z OVH.
>>
>> Nie da się hurtowo wyciągnąć od nich AuthInfo dla wielu domen .pl, dla
>> każdej trzeba osobny fax/pismo.
>
> co do auth-info to az.pl ma podane jawnie. Niemniej ogólnie obsługa -
> tragedia, po 16. nikt nie odbiera telefonów. A do 16 też dodzwonić się
> to jak na loterii.
> W panelu połowa rzeczy nie działa. Kilka razem dostałem info, że moje
> domeny wygasły itd. Oczywiście żadnego "przepraszamy" czy coś takiego.
>
Aż tak złych doświadczeń z az.pl nie mam, chociaż raz o mało co nie
straciłem cennej domeny z powodu błędu w ich systemie płatności. Z mojej
strony wyglądało, że płatność KK przeszła, a do nich nie doszłą i
obciążenia karty nie było. Dopiero po paru dniach, wymianie maili i
telefonów sam odkryłem powód problemu.
> Na maile też zapominają odpowiadać ... ogólnie nie polecam, niemniej
> auth-info jest jawnie :)
Auth-info jest jawne, pod warunkiem niekorzystania z ich systemu
promocyjnego.
M.
-
14. Data: 2009-05-17 17:50:22
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> Auth-info jest jawne, pod warunkiem niekorzystania z ich systemu
> promocyjnego.
jest jawne też po zakończeniu promocji.
Wojtek
-
15. Data: 2009-05-18 15:59:59
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net>
Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonaliście do rozwodu... mam z nimi
podobne doświadczenia - ich BOK działa tak żeby możliwie utrudnić życie
klientom, panel czasami działa (zwykła delegacja potrafi wywalić pod
rząd kilka ciekawych błędów typu "Błąd platformy"), zlecenia rezygnacji
z domen nie są uwzględniane (i ślą faktury pomimo prośby żeby tego nie
robić), nie można się doprosić o API (rok temu tu wysyłałem maila na
ten temat; mid:u...@k...net - i cisza,
więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).
czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)
--
"Just because you are unique doesn't mean you are useful."
-
16. Data: 2009-05-18 17:57:31
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
konrad rzentarzewski pisze:
> Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonaliście do rozwodu... mam z nimi
> podobne doświadczenia - ich BOK działa tak żeby możliwie utrudnić życie
> klientom, panel czasami działa (zwykła delegacja potrafi wywalić pod
> rząd kilka ciekawych błędów typu "Błąd platformy"), zlecenia rezygnacji
> z domen nie są uwzględniane (i ślą faktury pomimo prośby żeby tego nie
> robić), nie można się doprosić o API (rok temu tu wysyłałem maila na
> ten temat; mid:u...@k...net - i cisza,
> więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).
>
> czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)
to polecam hrd.pl (Consulting Service) :)
dobre ceny, działający panel i nie robią konkurencje w sensie hostingu,
bo go nie prowadzą.
Wojtek
-
17. Data: 2009-05-19 06:44:35
Temat: Re: Ciężki rozwód z NETART / nazwa.pl
Od: Waldemar Fraś <w...@n...ekrakow.net>
crazy bejbi pisze:
> konrad rzentarzewski pisze:
>> Tomasz&Wojtek - prawie mnie przekonaliście do rozwodu... mam z nimi
>> podobne doświadczenia - ich BOK działa tak żeby możliwie utrudnić życie
>> klientom, panel czasami działa (zwykła delegacja potrafi wywalić pod
>> rząd kilka ciekawych błędów typu "Błąd platformy"), zlecenia rezygnacji
>> z domen nie są uwzględniane (i ślą faktury pomimo prośby żeby tego nie
>> robić), nie można się doprosić o API (rok temu tu wysyłałem maila na
>> ten temat; mid:u...@k...net - i cisza,
>> więc teraz pewnie też zignorują to, że klienci im uciekają).
>>
>> czekam na ofertę konkurencji i jak dobrze pójdzie to -350 dla netartu :)
>
> to polecam hrd.pl (Consulting Service) :)
>
> dobre ceny, działający panel i nie robią konkurencje w sensie hostingu,
> bo go nie prowadzą.
>
> Wojtek
Ja chyba też do niech wyemigruje :)
--
pozdrawiam
Waldemar Fras'
site: http://waldi.ekrakow.net
-
18. Data: 2009-05-21 15:06:35
Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
Od: crazy bejbi <t...@n...ma>
a...@e...com.pl pisze:
> Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?
teraz to się znowu wkurzyłem. Najpierw przez ponad tydzień nie dało się
wytransferowywać domen globalnych "bo ich partner miał problem". A
dzisiaj przysłali mi info, że już można, ale ponieważ kod auth-info
stracił ważność ... to mam go wypełnić ponownie.
Normalnie się zagotowałem ...
Znowu trzeba zrobyć od klientów pieczątki, podpisy i znowu wyślą go
poleconym do klienta ...
Wojtek
-
19. Data: 2009-06-02 20:08:11
Temat: Re: netart i niepowazne zachowanie
Od: Adam Paluch <a...@-...com.pl>
a...@e...com.pl pisze:
> Pisze tutaj gdyz niestety infolinia netart okazala sie zupelnie
> niepomocna a sprawa jest istotna i pilaca, a ze polip ma magiczna sile
> oddzialywania to przekonalo sie wielu.
>
> Zagranie ze strony netart uwazam za totalnie niepowazne,
> nieprofesjonalne wrecz ... brak slow.
> Ale do rzeczy:
> W piatek o godzinie 16.52 dostalem maile pt. zablokowana domena xxx z
> powodu: negatywna weryfikacja
>
> Maile przeczytalem pare godzin pozniej (wczesniej dostepu nie mialem).
> Zadzwonilem i sie pytam o co chodzi.
>
> Dostalem informacje ze brakuje im dokumentow odemnie i to dlatego i ze
> podobno wysylali maila w tej sprawie w STYCZNIU.
>
> Przeszukalem maile i nieznalazlem czegos takiego (a nie kasuje takich
> rzeczy) ale OK, nawet jezeli wyslali to czy nie istnieja telefony ?
> faksy ? czy tez umiejetnosc napisania jeszcze jednego maila ?
> Co wiecej, jakby sie ktos pofatygowal i wszedl na adres o jakim mowa
> to by sobie dane wyciagnal nawet sam (toz zyjemy w czasach ze dane z
> KRSu moga wyciagnac wszyscy).
>
> Naprawde nie jestem w stanie zgadnac o co autorowi (netart) chodzilo.
> Poslalem mailem skany wszystkich dokumentow (ponownie) ale niestety
> reakcji brak.
>
> Post umieszczam ku przestrodze, a moze ktos mial tez takie przypadki ?
>
> Pozdrawiam zgromadzonych.
ciekawych wydarzen ciag dalszy:
Pomimo fanatycznego trzymania sie przez NetArt wlasnego Regulaminu,
niedotrzymali 7 dniowego terminu rozpatrzenia reklamacji. Widac z
zalozenia regulamin ma obowiazywac w 1 strone.
Reklamacja poslana faxem, mailem oraz listem poleconym.
Zobabedzie dalej.
--
Adam Paluch