  • 1. Data: 2009-05-04 13:16:11
    Temat: kalendarium polskiego internetu (do ok. 2001 r.)
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Po kilku latach dostałem świeże informacje do mojego
    http://kalendarium.icm.edu.pl/ - o konferencji we IX 1991 r. w Toruniu.
    A napisał Niemiec, który wtedy pomagał uczyć o Internecie. Może jeszcze
    ktoś ma ciekawe stare papiery, które nic tylko zeskanowac i wyrzucić?
    Chętnie dodam do kalendarium.

    R.
    --
    Jeżeli upadnie cywilizacja zachodnia, to będzie szansa na odbudowę cywilizacji
    chrześcijańskiej. (dr Stanisław Krajski, Radio Maryja, 10 X 2001)