  • 81. Data: 2011-10-31 20:39:50
    Temat: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 31 10 2011 21:28, Skrypëk pisze:

    > Te, mądryjał, powiesz wreszcie z której wiki wziąłeś swoją AppMarketową
    > definicję smartfona?

    Z tej, której tak zaciekle nie potrafisz zrozumieć. Bo nadal wierzysz w
    swoje brednie.
    Miałeś wymienione wszystkie otwarte OSy które są warunkiem koniecznym do
    istnienia smartfona. Ale dalej wolisz bredzić jak idiota. Albo po prostu
    jesteś idiotą. Co na jedno wychodzi.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 82. Data: 2011-10-31 20:43:40
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    ALEX wystukał, co następuje:

  • 83. Data: 2011-10-31 20:53:04
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 31 10 2011 21:43, Wojtek pisze:

    > wyłaża z kill-file'a, nie lepiej by było, gdyby tam pozo

    chyba Cię posłucham.

  • 84. Data: 2011-10-31 21:06:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 20:43:40 +0000 (UTC), Wojtek napisał(a):

    > wyłaża z kill-file'a, nie lepiej by było, gdyby tam pozostały? >:

    ubijaj po anonymizerze z którego ciołki z apd korzystają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 85. Data: 2011-11-01 14:30:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...
> [...]
    com...

    > Chyba znów sie pogubiles.
    > Zadalem Ci tylko pytanie: "w jaki sposób gorsza?"

    Ty powiedz. Przeciez to ty twierdzisz, ze ci Nokiowa nie wystarczy.

  • 86. Data: 2011-11-01 14:37:44
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > A co takiego bylo?

    Funkcje PDA i okoliczne, których tansze telefony nie mialy. I rysikiem sie w
    nie stukalo, albo mialy klawiature qwerty.

    > Ja Ci podalem definicje tak jak ja ja rozumiem.
    > Nie cytowalem nikogo. Nie podoba Ci sie? OK.
    > Napisz jak Ty rozumiesz czym sie smartfone rózni od dumbfone.

    Wikipedia mówi, ze obecnie tylko cena.

    Bo widzisz: tanie telefony, nazywane przez ciebie glupimi, juz od dawna
    obsluguja gry i aplikacje w Javie na ten przyklad. Za esemesy sie kupowalo
    ze strony operatora. Byc moze nadal mozna.

    > Podaj wiec prawdziwa definicje smartfone wyrózniajaca go
    > od dumbfone.

    Kryterium ceny ci nie wystarczy by sie wyrózniac? Nie jestes dumny, ze
    przeplaciles za ajfona?

    > Masz urojenia biedaku. Psychiatryki sa pelne takich jak Ty, z
    > urojeniami.

    Nie odszczekuj sie jak przedszkolak, klamco i falszerzu historii.

  • 87. Data: 2011-11-01 14:47:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > No to jeśli Nokia Classic to za mało,

    Nie za mało, tylko tanie i odpowiednio niewygodne i brzydkie. Wolałbym N9 do
    tych samych funkcji. Nie mieści ci się to w lanserskiej pale?

    > to gdzie leży według Ciebie
    > granica między dumbfonem a smartfonem? Która Nokia to jeszcze
    > dumbfone a która już smarfone?

    Nie potrzebne mi do szczęścia takie wyznaczanie granic. Wolę na cokolwiek
    innego zmarnować czas niż na przeglądanie katalogu produktów i dzielenie go
    na jakąś modłę. Producent tego nie robi, sprzedaje jedno i drugie jako
    telefon, mi to pasi.

    > Weźmy przykład konkretny: 5630 XtremeMusic. Dumbfone czy smartfone?

    Nie interesuje mnie to, nie chce mi się nawet otwierać internetu by
    sprawdzić co to za telefon.

    Sam se klasyfikuj, jak ci się nudzi, tylko nie zapomnij zaliczyć do "smart"
    wszystkich starych złomów obsługujących javę.

    > Podobnie jak nożami zabito wiele osób w historii ludzkości...
    > Nie przeszkadza mi to jednak w ukrojeniu sobie nożem kromki chleba :-)

    Bo nie masz iNoża i nie miałeś do czego dorobić ideologii.

  • 88. Data: 2011-11-01 14:51:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    com...
    com...

    > Ty powiedz. Przeciez to ty twierdzisz, ze ci Nokiowa nie wystarczy.

    Znowu pomyliles rozmówców. To nie ja tak napisalem tylko Atm.

  • 89. Data: 2011-11-01 14:56:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...
    .com...

    > Funkcje PDA i okoliczne, których tansze telefony nie mialy.

    Czyli Motorola Razr to smartfone, bo ma kalendarz i terminarz zadan? :-)
    Smieszne...

    > I rysikiem sie w nie stukalo, albo mialy klawiature qwerty.

    Czyli HTC Desire nie jest smartfonem bo rysikiem sie w niego nie stuka? :-)

    > Wikipedia mówi, ze obecnie tylko cena.

    Czyli smartfony dodawane do abonamentu za 1zl nie sa smartfonami? :-)

    > Bo widzisz: tanie telefony, nazywane przez ciebie glupimi, juz od dawna
    > obsluguja gry i aplikacje w Javie na ten przyklad. Za esemesy sie kupowalo
    > ze strony operatora. Byc moze nadal mozna.

    Sam widzisz, ze kryteria jakie sam podajesz sa bardzo smieszne
    i typowe dumbfony, jak Motorola Razr, pasuja wedlug tych
    kryteriów do smartfona, a typowe smartfony nie pasuja do Twojego
    kryterium z rysikiem, bo rysika ani klawiatury nie wspieraja?

    > Kryterium ceny ci nie wystarczy by sie wyrózniac?
    > Nie jestes dumny, ze przeplaciles za ajfona?

    Nie, nie wystarczy, bo sa smartfony za zlotówke.
    Gdzie wiec lezy granica miedzy dumbfonem a smartfonem? Na 50gr?

    > Nie odszczekuj sie jak przedszkolak, klamco i falszerzu historii.

    Mam wrazenie ze rozmawiam ze szczeniakiem wiec dostosowuje
    swój jezyk aby Ci latwiej bylo zrozumiec :-)

  • 90. Data: 2011-11-01 14:59:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

> [...]
    > go na jakąś modłę. Producent tego nie robi, sprzedaje jedno i drugie jako

    Obok piszesz, że jednak rozróżnienie robisz i kryteria to jakiś rysik, PDA,
    klawiatura potem rzucasz cenę. Skąd to rozdwojenie jaźni? Schizofrenia?

> [...]
    >
    > Sam se klasyfikuj, jak ci się nudzi, tylko nie zapomnij zaliczyć do
    > "smart" wszystkich starych złomów obsługujących javę.

    Ale według mnie one się nie klasyfikują jako smartfony.