  • 11. Data: 2013-08-02 20:43:51
    Temat: Re: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-01 22:37, R.e.m.e.K pisze:

    > Zamontuj go w kompie i wlacz :-PPPP

    ;)
    Włączyłem.
    Może mam w takim razie uszkodzony wentylator...
    Ale nie, lekko dmucha jak rękę przyłożę. Słyszę głownie dyski dwa.
    Model RS-460-PCAP-A3

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2013-08-02 22:18:17
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "xcpy"

    > Chyba jest w tym troche prawdy :).
    >
    > Mialem chieftec-i, modecomy, ocz-y, corsaire, no i cooler mastery.
    > Wszystkie mialy 2 wspolne parametry:
    > - kosztowaly do 150zl
    > - byly glosne (niektore nie glosne, ale tez nie ciche)

    A to taki problem wymienić w takim cacku wentylator? Bo z mojej praktyki
    wynika, że regulator obrotów to fikcja a jakość tych wentyli montowanych do
    nawet niezłych zasilaczy to kpina.
    A czasami wystarczy podpiąć coś z prawdziwym PWN (np. arctic cooling) i
    robi się nagle sound of silent...

    --
    LPPL

  • 13. Data: 2013-08-02 22:31:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "LPPL" napisał w wiadomości grup
    > A czasami wystarczy podpiąć coś z prawdziwym PWN (np. arctic cooling) i robi
    > się nagle sound of silent...

    A po kilku latach zasilacz umiera...

  • 14. Data: 2013-08-02 23:04:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-02 22:31, qwerty pisze:
    > Użytkownik "LPPL" napisał w wiadomości grup
    >
    > A po kilku latach zasilacz umiera...
    Przeważnie bez tego też umiera... a tak czy inaczej - to (w dobrym
    zasilaczu, który tego wart) wymienia się kondensatory na nowiutkie dobre
    lowesr i znów jak nowy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2013-08-03 11:34:43
    Od: "LPPL" <u...@g...pl>

    Użytkownik "qwerty"

    > Użytkownik "LPPL" napisał w wiadomości grup

    > A po kilku latach zasilacz umiera...

    Umiera, bo go hałas wentyla zabija...

    --
    LPPL

  • 16. Data: 2013-08-03 14:47:34
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > A to taki problem wymienić w takim cacku wentylator?

    Robilem to nieraz, ale:
    1. po to kupuje zasilacz za 250zl a nie za 50zl,
    zeby byk cichy "fabrycznie"
    2. nie chce tracic gwarancji
    3. mam co robic + nie chce mi sie grzebac

    > Bo z mojej praktyki wynika, że regulator obrotów to fikcja

    To slaba ta Twoja praktyka -
    - Enermax Pro82+ na pewno reguluje obroty,
    inne lepsze tez - zapewniam Cie.

  • 17. Data: 2013-08-03 14:52:21
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > bo będzie zapas, zawsze lepiej bo elementy się nie przegrzeją

    :)

    > to był żart ;)

    Pewnie znajdzie sie spora grupa osob, ktora w to uwierzy.
    Zreszta wsrod moich znajomych rowniez panuje moda
    "co to za zasilacz jak nie ma przynajmniej tych 700W".

    Zapotrzebowanie sprzetu czy wydajnosc linii (np. 12V),
    w ogole ich nie interesuje :).
    Masakra :).

  • 18. Data: 2013-08-03 15:08:16
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > STRAIGHT POWER E9 | 700W
    >
    > I na FX-8320, 4 HDD i rad 6570 ciut go słychać po kilku godzinach
    > obciążenia (mam na myśli >7 godz).

    Jednak wzialem be quiet Pure Power BQT-L8-400W -
    - ponoc cichy, 220zl a do modularnego L8 CM 430W (260zl)
    nie chce doplacac.

    be quiet Straight Power E9-400W - fajny, 80+Gold, ale 300zl.

  • 19. Data: 2013-08-03 17:57:01
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup
    > Przeważnie bez tego też umiera... a tak czy inaczej - to (w dobrym zasilaczu,
    > który tego wart) wymienia się kondensatory na nowiutkie dobre lowesr i znów
    > jak nowy.

    U mnie nie padły kondensatory.

  • 20. Data: 2013-08-03 18:17:13
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    > Może mam w takim razie uszkodzony wentylator...
    > Ale nie, lekko dmucha jak rękę przyłożę. Słyszę głownie dyski dwa.
    > Model RS-460-PCAP-A3

    Ile za niego dales / po ile on teraz stoi?
    (nie moge znalezc - to stary model?)

    Ma wystajacy (poza obudowe) gril?