  • 1. Data: 2013-07-29 21:19:49
    Temat: System
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W nowym laptopie mam Win8. Jednak wczoraj zostawiłem z nim kumpla sam na
    sam i jakimś sposobem odtąd nie chce się włączyć po wpisywaniu
    4-cyfrowego, więc prostego hasła.
    No i co teraz?
    Da się to jakoś sprawnie naprawić, czy chrzanić to lepiej i zrobić
    "downgrade" do siódemki?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2013-07-29 21:40:31
    Temat: Re: System
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >więc prostego hasła.
    >No i co teraz?
    >Da się to jakoś sprawnie naprawić, czy chrzanić to lepiej i zrobić

    Postawienie na nowo ósemki będzie tak samo sprawne jak downgrade do
    siódemki. A może nawet sprawniejsze :)

  • 3. Data: 2013-07-29 21:48:23
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-29 21:40, Santana pisze:

    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Postawienie na nowo ósemki będzie tak samo sprawne jak downgrade do
    > siódemki. A może nawet sprawniejsze :)

    Mam płytę z siódemką, którą lubię.
    Pytanie: jak odpalić instalację?
    Sama zmiana odnośnie bootowania (na CD) nic nie dała.
    Mieli napędem, ale i tak się włącza ósemka.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2013-07-29 23:10:03
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-07-29 21:48, $heikh el $hah pisze:
    > Mam płytę z siódemką, którą lubię.
    > Pytanie: jak odpalić instalację?
    > Sama zmiana odnośnie bootowania (na CD) nic nie dała.
    > Mieli napędem, ale i tak się włącza ósemka.

    Format?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2013-07-29 23:48:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >Pytanie: jak odpalić instalację?
    >Sama zmiana odnośnie bootowania (na CD) nic nie dała.
    >Mieli napędem, ale i tak się włącza ósemka.

    Spróbuj F12 przy rozruchu :)

  • 6. Data: 2013-07-29 23:58:09
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-29 23:48, Santana pisze:
    > Spróbuj F12 przy rozruchu :)

    Nic nie daje, a skoro tak, to ja chrzanię tę całą ósemkę.
    Zaraz będę googlał jak zrobić ten "downgrade".

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-07-30 11:14:24
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-29 23:58, $heikh el $hah pisze:

    > Nic nie daje, a skoro tak, to ja chrzanię tę całą ósemkę.
    > Zaraz będę googlał jak zrobić ten "downgrade".

    Nie wygooglałem. :[
    Pomoże ktoś?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-07-30 11:39:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-30 11:14, $heikh el $hah pisze:

    > Nie wygooglałem. :[
    > Pomoże ktoś?

    Okej, udało mi się zalogować do systemu bez specjalnych zmian, choć
    wciąż nie wiem, skąd ten problem się wziął. No i będę się zastanawiał,
    czy nie warto jednak zrobić czystej instalacji Win7. Lecz gdybym się na
    to zdecydował, to wciąż bym nie wiedział, jak to zrobić.
    W normalnych komputerach zmieniało się tylko w biosie sekwencję
    bootowania i z płyty startował instalator.
    Na tej ósemce tak próbowałem i się nie dało.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-07-30 12:11:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-30 11:39, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

> [...]
    > bootowania i z płyty startował instalator.
    > Na tej ósemce tak próbowałem i się nie dało.

    Na grupie dotyczącej tego systemu nie wiedzą czy cię olali jako trolla
    że tutaj zaśmiecasz ?

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-07-30 12:24:22
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-07-30 12:11, RadoslawF pisze:

    > Na grupie dotyczącej tego systemu nie wiedzą czy cię olali jako trolla
    > że tutaj zaśmiecasz ?

    Nawet nie sprawdzałem, czy jest grupa od ósemki, bo Usenet jest na wymarciu.
    A google w tym przypadku nie dają rezultatów.

    --