  • 21. Data: 2012-04-26 21:12:57
    Temat: Re: Ciasne buty
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jnc5qo$54c$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Wojas - jedyne dla mnie wygodne i dostatecznie szerokie buty do garnituru.

    Fakt, są niezwykle obszerne.
    Ale ja szukam czegoś przeciwnego.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 22. Data: 2012-04-26 22:01:28
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Fakt, są niezwykle obszerne.

    Nie - masz wybor, wystarczy poprosic sprzedawce i przyniesie wezsze. Ja
    przymierzalem 4 czy 5 par butow w tym samym rozmiarze a o roznej szerokosci.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2012-05-08 20:05:52
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

> [...]
    >
    > Nie - masz wybor, wystarczy poprosic sprzedawce i przyniesie wezsze. Ja
    > przymierzalem 4 czy 5 par butow w tym samym rozmiarze a o roznej

    Sądziłem, że skoro takie wiadomości wypisujesz, to przez ostatnie pół roku
    mocno się zmieniło i poszedłem do Wojasa. Nie zmieniło się nic. Nadal
    najszczuplejsze buty mają w tęgości G, mogą być, co najwyżej, jeszcze
    szersze. Czyli jest tak jak było.
    A buty w miarę szczupłe na motocykl kupiłem Pumy Desmo V2.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 24. Data: 2012-05-08 20:38:37
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Sądziłem, że skoro takie wiadomości wypisujesz, to przez ostatnie pół roku
    > mocno się zmieniło i poszedłem do Wojasa. Nie zmieniło się nic.

    Ale jaja, czyli maja w roznych salonach roznej podejscia do tematu/rozne
    buty.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2012-05-11 20:33:48
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" napisał:
    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale jaja, czyli maja w roznych salonach roznej podejscia do tematu/rozne
    > buty.

    Chyba jednak nie.
    Po przeczytaniu powyższej wypowiedzi napisałem do działu handlowego i
    otrzymałem tę odpowiedź: "Obuwie w firmie WOJAS SA produkowane jest w
    tęgości G lub H."
    Czyli to jednak ja miałem rację pisząc, że Wojas ma wyjątkowo szerokie buty.
    Coś Ci się musiało pozajączkować. :)

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 26. Data: 2012-05-16 17:10:55
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Coś Ci się musiało pozajączkować. :)

    Najwidoczniej. Tylko w tej sytuacji zaczynam sie martwic, bo niby lat mam
    nieduzo, a tu juz skleroza, problemy ze wzrokiem...

    --
    pzdr:
    Ivam