  • 11. Data: 2011-02-26 23:55:17
    Temat: Re: Chwalilem sie nissanem bluebird - fotki
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-26 23:26, J_K_K wrote:
    > Znaczy - wszystko co ma piąte drzwi pod dość dużym kątem
    > wygląda jak Polonez ;-)

    Nie. On naprawde wyglada jak polonez. Miałem kiedyś Caro i ta linia z
    tyłu ... no prawie jak by się na poldku wzorowali :P Ciezko powiedzieć
    co, ale całoksztalt tyłu jest taki podobny ...

  • 12. Data: 2011-02-27 06:09:41
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    > Zwlaszcza ze z daleka wygląda jak Polonez.

    To prawda. :)
    Natomiast jest zdecydowanie wiekszy od poldka, zreszta w ogole jest
    zaskakujaco duzy w srodku.
    A zawieszenie to klasa sama w sobie. To auto plynie na drodze.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 13. Data: 2011-02-27 23:33:47
    Od: scob <9...@t...pl>

    W dniu 2011-02-26 19:58, MarcinJM pisze:

    > Tak, bedzie zachowany w oryginale, za pol roku wyladuje w garazu. Na
    > zawsze.
    Odkurzysz przedtem wnętrze? ;-)

  • 14. Data: 2011-02-28 03:24:52
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-27 23:33, scob pisze:

    > Odkurzysz przedtem wnętrze? ;-)

    Nawet wypiore, ale teaz troche za zimno na takie zabawy.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 15. Data: 2011-02-28 09:48:44
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On Feb 27, 6:09 am, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:

    > To prawda. :)
    > Natomiast jest zdecydowanie wiekszy od poldka, zreszta w ogole jest
    > zaskakujaco duzy w srodku.
    > A zawieszenie to klasa sama w sobie. To auto plynie na drodze.

    To jest chyba pierwszy model Nissana produkowany w Wielkiej Brytanii,
    dobrze myślę?

  • 16. Data: 2011-02-28 11:27:23
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 26 Lut, 18:26, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > http://ak-mazurski.pl/?page_id=351
    > :)
    > Piekne auto.
    piękna sprawa... Jak widzę taka gablotę, to aż mi się ciśnie na usta
    pytanie: dasz się karnąć ? ;) Może byś na jakiś zlot mógł nim
    przyjechać co ? ;)

  • 17. Data: 2011-02-28 21:50:03
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 26 Feb 2011 18:56:32 +0100, "kml" <f...@g...lp> wrote:

    >Coraz bardziej lubię stare samochody a w takim stanie to zdzierżyłbym nawet
    >ten biały kolor :P

    Jakiś czas temu koło mnie stał taki Nissan w kolorze złoty metalik.
    Chyba ktoś go tam zostawił na zapomnienie, po pół roku miał powybijane
    szyby, pocięta tapicerkę, zdewastowane wnętrze. Potem pojawiła się
    karteczka ze Straży Miejskiej, a po jakimś czasie zniknął.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-02-28 22:09:30
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To prawda. :)
    > Natomiast jest zdecydowanie wiekszy od poldka, zreszta w ogole jest
    > zaskakujaco duzy w srodku.
    > A zawieszenie to klasa sama w sobie. To auto plynie na drodze.

    Kilkanaście lat temu jeździłem parę razy takim bluebirdem. Pamiętam że był
    to 1,5 diesel i dla mnie zaskakującym było że po pierwsze primo nie klekocze
    a po drugie że rusza się jak benzynowiec.