  • 1. Data: 2015-06-14 20:06:07
    Temat: Chwalę się - 250tys. km
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Witam grupę,

    Właśnie dzisiaj stuknęło 250tys. km mojej poczciwej Corsie B'98 1.0 12V.
    Niby nie jest to jakiś astronomiczny wynik, ale mimo to cieszę się bardzo.
    Jestem jej pierwszym właścicielem.

    Pozdrawiam serdecznie
    Pawik

  • 2. Data: 2015-06-14 21:06:18
    Temat: Re: Chwalę się - 250tys. km
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dizel czy benzyna?

  • 3. Data: 2015-06-14 21:17:16
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mlkjbb$k0j$1@node1.news.atman.pl...
    > dizel czy benzyna?

    Benzyna 1.0 12V 54KM

    Pozdrawiam
    Pawik

  • 4. Data: 2015-06-14 21:25:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a ludzie piszą, że małe silniki łatwo zajeździć...
    ktoś tu oszukuje...

  • 5. Data: 2015-06-14 21:31:46
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mlkkef$1jt$2@node2.news.atman.pl...
    >a ludzie piszą, że małe silniki łatwo zajeździć...
    > ktoś tu oszukuje...

    Przy 140 tys. km silnik miał remont. Myślę, że do 300 tys. km wytrzyma -
    facet dobrze go poskładał ;-)
    No chyba, że buda się wcześniej rozleci.

    Pozdrawiam
    Pawik

  • 6. Data: 2015-06-14 21:33:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a tak z ciekawości, to co wymienił?
    pierścienie, jakieś łożyska?

  • 7. Data: 2015-06-14 22:04:44
    Temat: Re: Chwalę się - 140 tyś
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Też się pochwale, wprawdzie wynik dużo skromniejszy ale jest.
    Thalia dci 65 KM 2004 rok eksploatowana głownie w 90 % miasto kawałki po
    5 km max 10 km, co przypłaciła przy 130 kkm wymiana turbiny na nową
    oryginalną za 1500 pln.
    Też wczoraj 140 kkm i nic nie dolega choć internet pisze że to badziew i
    powinien się rozlecieć, a ona uparcie jeździ.
    Też pierwszy własciciel.

    Przemeq

  • 8. Data: 2015-06-15 00:08:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pbanasik pisze tak:

    > Przy 140 tys. km silnik miał remont.

    Boh!

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 9. Data: 2015-06-15 00:15:34
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Właśnie dzisiaj stuknęło 250tys.

    Jak moj mial 250kkm, to byl na dotarciu i jezdzil nim jakis belgijski
    flejtuch. Teraz ma 385kkm, rozrzad mu wymienilem po nabyciu i turbinke
    zregenerowalem pol roku temu. Srednie spalanie po miescie 7,8.
    Ma u mnie dozywocie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2015-06-15 01:14:00
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-06-14 o 20:06, pbanasik pisze:
> [...]
    > Niby nie jest to jakiś astronomiczny wynik, ale mimo to cieszę się bardzo.

    Nie wiem, czym tu się chwalić.
    Jak sprzedawałem swój pierwszy samochód, miał 289 tysi (i lekkie kłopoty
    z k-jteronikiem :P), ale mechanicznie - żyletka.