  • 41. Data: 2017-08-10 20:29:35
    Temat: Re: Chlodek na parkingu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > IMO kiepsko. Przez pol godziny sie nagrzeje bardzo, a 5 minut go nie
    > schlodzi.
    >
    > Ciekawe jak to wyjdzie w cyklu 1/5 minut.
    >
    > A moze na pilota - wlaczyc na 10 minut przed ruszeniem

    Trzeba poeksperymentować...

    > To moze inaczej - okna otworzyc (pomaga bardzo) z czujnikiem
    > zblizeniowym/deszczowym, zeby zamknac.
    >
    > A dodatkowo w oknach pare wiatraczkow zasilanych z ogniw slonecznych
    > :-)

    Zamykanie okien zdalne czy tym bardziej automatyczne, niesie ze sobą bardzo
    duże ryzyko dla posiadacza takich ucinaczy rąk i głów...

  • 42. Data: 2017-08-10 20:43:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 15:45 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> [...]
    > który włączałby tą dmuchawę na 5 minut co pół godziny i wywietrzył gorącą

    Po co takie kombinacje? - zakładam, że auto ma klimę. Przed ruszeniem
    odpalasz auto (i klimę jeśli nie automatyczna), uchylasz lekko okna, zanim
    się załadujesz i przygotujesz do jazdy wnętrze się schłodzi.

    TG

  • 43. Data: 2017-08-10 21:14:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> wrote:

    > Po co takie kombinacje? - zakładam, że auto ma klimę. Przed ruszeniem
    > odpalasz auto (i klimę jeśli nie automatyczna), uchylasz lekko okna, zanim
    > się załadujesz i przygotujesz do jazdy wnętrze się schłodzi.

    Przygotowyjesz do jazdy???
    Co masz na myśli?
    Bo ja do swojego wsiadam i jadę...

    Poza tym to o czym mówię miało być ALTERNATYWĄ do odpalania 100-200 konnego
    motoru do przewietrzenia auta...

  • 44. Data: 2017-08-10 21:18:40
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 10 Aug 2017 18:29:35 -0000 (UTC) Pszemol <P...@P...com>
    napisał:

    >Zamykanie okien zdalne czy tym bardziej automatyczne, niesie ze sobą bardzo
    >duże ryzyko dla posiadacza takich ucinaczy rąk i głów...

    Wystarczy że napęd takiego ucinacza będzie odpowiednio dobrany -
    wystarczająco silny żeby poruszyć szybę, a nie dość silny żeby zrobić
    jakąs poważniejszą krzywdę człowiekowi. Z tym samym założeniem są
    robione napędy drzwi w tramwajach i pociągach czy windach.

  • 45. Data: 2017-08-10 21:40:16
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Normalne auta mają zabezpieczenie na taki przypadek. U mnie mogę położyć palec i
    szyba po jego dotknięciu wraca z powrotem na dół

  • 46. Data: 2017-08-10 21:45:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:14 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> [...]
    > Co masz na myśli?
    > Bo ja do swojego wsiadam i jadę...
    >
    > Poza tym to o czym mówię miało być ALTERNATYWĄ do odpalania 100-200

    Otwieram drzwi, odpalam silnik, uchylam okna, bez pośpiechu wsiadam,
    zapinam pasy, czekam aż inni pasażerowie się pozapinają, zamykam okna.
    Tyle przygotowań, ruszam.
    Procedura zupełnie wystarczająca do schłodzenia auta, które stoi na słońcu
    w temp. powietrza 35-40st.C

    TG

  • 47. Data: 2017-08-10 21:52:34
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]
    > lub
    > zalania siedzeń niespodziewanym deszczem.

    A siedzenia ma?
    ---
    Jedno Twizy Cargo, jedno siedzenie, dwa Twizy Cargo ...

  • 48. Data: 2017-08-10 21:55:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"

> [...]

    odpalasz auto (i klimę jeśli nie automatyczna), uchylasz lekko okna, zanim
    się załadujesz i przygotujesz do jazdy wnętrze się schłodzi.
    A ja myślałem, że dach wystarczy otworzyć :-)

  • 49. Data: 2017-08-10 21:58:07
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:55 re <r...@r...invalid> pisze:

    > A ja myślałem, że dach wystarczy otworzyć :-)

    Co Ci da otworzenie dachu jak na zewnątrz jest ponad 30st?
    Klima potrzebna - a ta z otworzonym dachem słabo działa...

    TG

  • 50. Data: 2017-08-10 22:01:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    Co Ci da otworzenie dachu jak na zewnątrz jest ponad 30st?
    Klima potrzebna - a ta z otworzonym dachem słabo działa...
    Miałeś ty kiedy otwarty dach ?