  • 1. Data: 2011-06-07 10:31:13
    Temat: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    "Na polskich drogach można coraz częściej spotkać leciwe auta z
    ksenonowymi palnikami w reflektorach. Ich właściciele muszą liczyć się
    z otrzymaniem mandatu od 50 do 200-złotych, zakazem dalszego używania
    samochodu oraz utratą dowodu rejestracyjnego."

    http://moto.onet.pl/1644765,1,artykul.html?node=5

    Ja mam tylko taka nadzieję, że to nie tylko taka popierdułka
    dziennikarska z rejonu Bielska, ale że i w całym kraju wezmą się za tą
    wiochę.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-06-07 10:44:55
    Temat: Re: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "Na polskich drogach można coraz częściej spotkać leciwe auta

    Nie tylko leciwe.
    Do nowszych / lepszych też toto wkładają "bo taniej".
    Podobnie jak "taniej" jest nie mieć zestawu czy słuchawki do telefonu,
    bo już się wydało -dziesiąt tysięcy na auto
    (ale na CB za parę stówek jednak stać).

    Ot, taki gatunek "polaczków" którzy innych mają gdzieś.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-06-07 11:15:33
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J_K_K napisał(a):
    > Ot, taki gatunek "polaczków" którzy innych mają gdzieś.
    Przykład z przed kilku dni. W nocy jadę za takim wiochmenem. Szare
    Audi 80 DWRxxxx Przed nim osobówka, a przed osobówką ciężarówka. Na
    ciężarówce piękny cień tej osobówki, a ciężarówka cała z tyłu aż po
    dach równomiernie oświetlona jak w dzień, ten z osobówki po pewnym
    czasie nie wyrabia i chowa lusterka. Oczywiście bezmózgowy wiochmen ma
    to w dupie.
    Nic tylko wysiąść z pałą i zrobić porządek z takimi światłami.

    Jeszcze jak jest sucho i maja to sensownie poustawiane, to idzie
    przeżyć. Dramat zaczyna się jak pada deszcz. Miniesz takiego debila to
    kilka sekund mija zanim oczy wrócą do normy.
    Ale 200 to nie kara. Powinno być 1200,-
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-06-07 11:39:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w
    wiadomości news:iskoe7$fj8$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > bo już się wydało -dziesiąt tysięcy na auto
    > (ale na CB za parę stówek jednak stać).
    >
    > Ot, taki gatunek "polaczków" którzy innych mają gdzieś.

    Ech, zebys choc dorwal paru takich pod jakas sciana, zrobil fotki
    jak oswietlaja, i na tej podstawie zrobil sluszna krytyke.

    Ale nie, chinskie, nie ma homologacji, pod pregiez. Kiedys tak MO
    zwalczalo trzeci stop, wczesniej jadacych w dzien na swiatlach,
    teraz niektorzy holujacych sie na awaryjnych.
    Lepsze fabryczne lampy z atestem, chocby angielskie :-P

    Zacznij moze od opublikowania fotki swoich swiatel w nocy na
    odleglej scianie.

    J.

  • 5. Data: 2011-06-07 11:41:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 11:39:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > zwalczalo trzeci stop, wczesniej jadacych w dzien na swiatlach,
    > teraz niektorzy holujacych sie na awaryjnych.

    I tu właśnie jest problem. Holujących na awaryjnych powinni zwalczać
    wszyscy a nie tylko niektórzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-06-07 19:50:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > I tu właśnie jest problem. Holujących na awaryjnych powinni zwalczać
    > wszyscy a nie tylko niektórzy.

    holujących na awaryjnych, tych z włączonymi przeciwmgielnymi (w warunkach do
    tego nieodpowiednich), z ksenonami z alledroga i tych ze źle założonymi
    żarówkami/źle ustawionymi światłami i całą mase innych utrudniających jazde
    innym..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 7. Data: 2011-06-07 20:57:02
    Od: amos <g...@g...com>

    On 7 Cze, 19:50, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:

> [...]
    > żarówkami/źle ustawionymi światłami i całą mase innych utrudniających jazde

    A masz jakis pomysl jak to sensownie zrobic?

    Bo najczesciej stosowanym to oslepianie oslepiajacego. Jedyny efekt,
    jaki mozna tym uzyskac to wywolanie agresji u tegoz.

    Mysle, ze tutaj wazna jest rola Policji, choc przyznam szczerze, ze
    nie jest mi znany zaden przypadek, gdy zatrzymano kogos oswietlajacego
    wszystko poza droga.
    --
    amos

  • 8. Data: 2011-06-07 21:51:30
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 20:57, amos pisze:

> [...]
    >
    > Mysle, ze tutaj wazna jest rola Policji, choc przyznam szczerze, ze
    > nie jest mi znany zaden przypadek, gdy zatrzymano kogos oswietlajacego

    Chyba główną rolę powinni odegrać policjanci. Ale wola stać z radarem w
    krzakach albo ganiać tych z przyciemnionymi szybami... Bo ciemna szyba
    to przecież straszne zło wyrządza wszystkim dookoła ;)

    > --
    > amos

    zły delimiter.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-06-07 22:22:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Jun 2011 19:50:06 +0200, Kuba (aka cita) wrote:

> [...]
    >żarówkami/źle ustawionymi światłami i całą mase innych utrudniających jazde

    A te awaryjne to jak wam jazde utrudniaja ?

    J.

  • 10. Data: 2011-06-07 22:25:15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 22:22, J.F. pisze:

    > A te awaryjne to jak wam jazde utrudniaja ?
    >
    > J.

    Np jak koleś chce skręcić to domyśl się kiedy i w którą stronę :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis