  • 21. Data: 2011-06-08 20:08:35
    Temat: Re: "Chińskim ksenonom" mówimy nie!
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    news:isngq7$gjv$1@news.onet.pl...

    (...)

    mam nadzieje, ze Twoja odpowiedz była pełna ironii bo uważam Cie za
    poważnego człowieka..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-06-08 20:31:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kuba,

    > mam nadzieje, ze Twoja odpowiedz była pełna ironii bo uważam Cie za
    > poważnego człowieka..

    Jarek poważny? Om już jest tak znudzony, że każda okazja do lekkiego
    zamieszania jest taką, której się nie może oprzeć ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2011-06-08 21:01:20
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    > Hello Lewis,
    >
    > Tuesday, June 7, 2011, 10:25:15 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Tak trudno wyobrazić sobie wyłączenie awaryjnych na czas sygnalizacji
    > zamiaru skrętu/zmiany pasa?

    Wystarczy ODROBINA wyobraźni...
    2 pasy - lewym jedziesz, prawym się holują ze światłami awaryjnymi, a za
    nimi coś co będzie skręcało w prawo ( więc nie wyprzedza).
    Czy jesteś w stanie błyskawicznie ocenić czy holujący chcą zjechać na
    lewy pas, czy tylko używają świateł "bo to na rajdach tak jeżdżą..."

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 24. Data: 2011-06-08 22:59:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Jun 2011 20:31:00 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Jarek poważny? Om już jest tak znudzony, że każda okazja do lekkiego
    >zamieszania jest taką, której się nie może oprzeć ;)

    Ale akurat tu ironii byla tylko polowa.

    Z tylu trojkata nie zamocujesz, bo i jak, trzeba wsadzic do srodka,
    a tam czesto nie ma dogodnego miejsca, wiec sie przewroci.
    A jak sie nie przewroci, to i tak jest za szyba, wiec kiepsko widac.

    Co komu przeszkadzaja awaryjne w takiej sytuacji ?

    J.

  • 25. Data: 2011-06-08 23:13:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

> [...]
    > A jak sie nie przewroci, to i tak jest za szyba, wiec kiepsko widac.
    > Co komu przeszkadzaja awaryjne w takiej sytuacji ?

    Mi nie przeszkadzają - dopóki są wyłączane na czas sygnalizacji chęci
    wykonania manewru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2011-06-09 13:55:07
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-06-08 11:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w

    > mozna wylaczyc przed skretem, mozna zachowac ostroznosc skoro ostrzegaja
    > ze cos jest nie tak, mozna sie nawet wykazac kultura i zatrzymac i
    > ulatwic skret :-P

    Ta... Można też np. wykazać się kulturą i zbliżając się do takiego lewym
    pasem ułatwić zamiar zmiany pasa nie wiedząc, że prawy kierunek tez ma
    włączony. Można też utknąć za kimś takim, bo okazuje się, że on do
    lewoskrętu czeka, ale lewy kierunek nie miga przecież dwa razy szybciej.

    > Jak jeszcze zademonstrujesz wystawianie trojkata, najlepiej w kilku
    > roznych modelach aut, po czym dasz pare fotek o roznej porze dnia z
    > odleglosci 50m, to juz bede calkowicie oswiecony.

    We wszystkim oprócz sedana da się powiesić na wycieraczce.
    Wiem - powinien być chyba w środku, ale IMO lepiej dać na zewnątrz
    trójkąt, niż zmylać wszystkich dookoła dyskoteką.
    W sedanie można postawić za zagłówek i zaprzeć np. książką.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2011-06-09 22:37:22
    Od: "Frank" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > J_K_K napisał(a):

    > Jeszcze jak jest sucho i maja to sensownie poustawiane, to idzie
    > przeżyć. Dramat zaczyna się jak pada deszcz. Miniesz takiego debila to
    > kilka sekund mija zanim oczy wrócą do normy.

    Jak zaczyna padać deszcz to oni włączają jeszcze przeciwmgielne.

  • 28. Data: 2011-06-09 22:40:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Frank,

    Thursday, June 9, 2011, 10:37:22 PM, you wrote:

    > Jak zaczyna padać deszcz to oni włączają jeszcze przeciwmgielne.

    Art. 30 ust. 1 pkt 1 lit. a skreślili z PoRD czy go nie znasz?

    Kto Wam każe wpatrywać sie w światła przeciwnika?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-06-10 09:43:42
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Kto Wam każe wpatrywać sie w światła przeciwnika?

    Rozumiem, ze jak ktos bedzie jechal na drogowych to rowniez nie bedzie Ci
    przeszkadzac? Albo jak bedzie mial totalnie zle ustawione mijania czy
    chinskie ksenony w totalnie nieprzystosowanych lampach? Po prostu nie
    bedziesz sie wpatrywal w swiatla przeciwnika i po problemie?

    Nie wazne czy to zgodne z przepisami czy nie, ale po co wlaczac
    przeciwmgielne jak jest dobra widocznosc, ale pada deszcz albo padal jakis
    czas temu i jest mokra droga. Oslepia to jadacych z przeciwka, a temu z
    wlaczonymi przeciwmgielnymi nic nie daje. Kiedys jak takiego delikwenta
    widzialem to tez wlaczalem przeciwmgielne, zeby zobaczyl jak to jest fajnie
    z drugiej strony. Tyle tylko, ze moje przeciwmgielne byly raczej dosc slabe
    i efekt pewnie nie byl wystarczajaco edukacyjnie skuteczny.
    Do tego czesto widuje jak ktos jedzie z przeciwmgielnymi, bo pare kilimetrow
    wczesniej bylo lekkie zamglenie albo co jakis czas pojawiaja sie male smugi
    mgly totalnie nie wplywajace na widocznosc.

    Pozdrawiam

    Darek