  • 31. Data: 2009-02-02 19:07:27
    Temat: Re: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

> [...]
    > Speedfighta i do Runnera znajdziesz bez wiekszych problemow.
    >
    > Co do pojemnosci schowka pod siedzeniem, to Runnery po 2000 roku (rozna
    > sie
    > troche malowaniem, swiatlami, uchwytem z tylu) maja nieco dluzsza kanape i
    > nieco wiekszy ten schowek, wiec takiego ci radze szukac. W starszych
    > (przed
    > 2000) akumulator byl pod siedzeniem, wiec automatycznie zabieralo to
    > troche
    > przestrzeni. W tych nowszych wywalili akumulator wlasnie w ten tunel

    Własnie mi chodziło o ten stelaż:) Jak już mam kupic tego runnerka to z
    około 2002 roku. Dostane takowego do 3000 tys?

  • 32. Data: 2009-02-02 20:35:00
    Od: "Bialy" <m...@o...pl.wytnijpokropce>

    Łukasz Rydz napisal(a):

    | Własnie mi chodziło o ten stelaż:) Jak już mam kupic tego runnerka
    | to z około 2002 roku. Dostane takowego do 3000 tys?

    To moze byc ciezko, ale nie mam pojecia, jak obecnie stoja te skutery ;)

    Powodzenia w kazdym razie :)

    --
    -) Bialy
    ( GG: 1092403

  • 33. Data: 2009-02-02 23:21:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dysiek pisze:

    > Tak se napisalem - 6 rano byla ;-) Poza tym imho moj motorek to lepsza
    > opcja jak skuter.

    No - lepiej wieje i chlapie po nogach.

  • 34. Data: 2009-02-03 08:46:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub pisze:

    > byłby ze względu na ciężar strasznym wołem.

    Chyba żeby go lekko stuningować ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 35. Data: 2009-02-03 14:28:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > Chyba żeby go lekko stuningować ...

    Ale skuter-czoper czy skuter-bober? pytamboniewiem

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 36. Data: 2009-02-03 18:17:24
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Łapowka odpada chce zeby było wszystko legalnie

    A to ja przepraszam, ale jak ty sobie wyobrażałeś żeby zrobić to
    legalnie?

    > nie bawic sie w oszustwa. To ma byc moj 1 skuter wiec nie musi
    > byc jakiejs wielkiej pojemnosci . 50 wystarczy. Chyba wybiore
    > Peugeot Elystar 50 ccm.

    Wnioskuję, że musi ci wystarczyć bo czuję że nie masz papierka
    pozwalającego jeździć czymś o większej pojemności ;) ale plus za
    pogodzenie się z tym i nie kombinowanie.
    Pozdr

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 37. Data: 2009-02-03 18:31:42
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    > A to ja przepraszam, ale jak ty sobie wyobrażałeś żeby zrobić to
    > legalnie?

    Nie da sie tego legalnie zrobic wiec nie wiem czemu myslalem ze mi sie
    rejestracja uda bez zadnych konsekwencji prawnych.

    > Wnioskuję, że musi ci wystarczyć bo czuję że nie masz papierka
    > pozwalającego jeździć czymś o większej pojemności ;) ale plus za
    > pogodzenie się z tym i nie kombinowanie.
    > Pozdr

    No nie mam papierka:) Narazie tylko karta motorowerowa:) Kolega w tym
    temacie (biały) lecz troche nizej przekonał mnie do gilery runner i
    rezygnuje z peugeota na korzysc gilery;)

  • 38. Data: 2009-02-03 18:35:11
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    > Ale skuter-czoper czy skuter-bober? pytamboniewiem

    cos w stylu burgeon 400 sprawdz sobie w necie

  • 39. Data: 2009-02-03 18:36:21
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    > cos w stylu burgeon 400 sprawdz sobie w necie

    sory nie burgeon tylko burgman 400:)

  • 40. Data: 2009-02-03 19:58:58
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Nie da sie tego legalnie zrobic wiec nie wiem czemu myslalem ze
    > mi sie rejestracja uda bez zadnych konsekwencji prawnych.

    Wrodzony talent do kombinowania w polskim narodzie ;)

    Udanego zakupu i śmigania

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk