  • 11. Data: 2009-02-02 07:20:55
    Temat: Re: Chęć zakupu dużego skutera:)
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > pod jakim względem lepsza ?

    Jak dla mnie skuter to sie nadaje do wozenia pizzy i nic wiecej. Nie wyglada
    toto ladnie, plastik i nic wiecej.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 12. Data: 2009-02-02 07:30:22
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:

    > Jak dla mnie skuter to sie nadaje do wozenia pizzy i nic wiecej. Nie
    > wyglada toto ladnie, plastik i nic wiecej.

    ale co to wnosi dla pytajacego ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2009-02-02 07:32:37
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > ale co to wnosi dla pytajacego ?

    To, ze moze zdecyduje sie na cos innego?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 14. Data: 2009-02-02 07:35:37
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:

    > To, ze moze zdecyduje sie na cos innego?

    dasz ogłoszenie ze szukasz małej osobowki a ja Cie bede namawiał na
    zakup ciężarowki bo przeciez wiecej ładunku zabierze i ma ładniejszy kolor.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-02-02 07:52:59
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > dasz ogłoszenie ze szukasz małej osobowki a ja Cie bede namawiał na zakup
    > ciężarowki bo przeciez wiecej ładunku zabierze i ma ładniejszy kolor.

    To by bylo bez sensu, ale jakbys namawial mnie na inny model malej osobowki
    albo polecil cos nieznacznie wiekszego to byloby ok. I to wlasnie staralem
    sie zrobic swoim postem.

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 16. Data: 2009-02-02 08:07:02
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    Gosc chce/chcial kupic cos co jest:

    a) motorowerem
    b) prawdopodobnie z wiekszym silnikiem nic 50 ccm
    c) duze
    d) skuterem

    Moj motor spelnia 3 pierwsze punkty. Teraz rozumiesz dlaczego napisalem, ze
    sprzedaje go?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 17. Data: 2009-02-02 08:21:58
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Dysiek pisze:
> [...]
    > c) duze
    > d) skuterem
    >
    > Moj motor spelnia 3 pierwsze punkty. Teraz rozumiesz dlaczego napisalem,

    rozumiem ale nadal twierdze ze to jest ni cholery nie podobne do tego na
    zdejciu. Moze go namowisz ale skuter to dosc specyficzna konstrukcja i
    jak sie ktos decyduje to znaczy ze ma powody.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2009-02-02 12:23:17
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    > Z 'duzych' to mi do glowy przychodzi tylko Peugeot Elyseo. Ale nie jest az
    > tak duzy, jak np. Burgman 400, itd.

    Szkoda .. Własnie teraz mysle nad elyseo i elystar . Tez sa duze ale nie az
    tak. Ale chyba sie na ktoregos z tych zdecyduje. Ktorego bardziej polecacie?
    Ja sie skłaniam bardziej ku elystar . Elyseo ma kumpel na sprzedarz i
    własnie nie wiem czy kupic od niego czy elystarka poszukac.

  • 19. Data: 2009-02-02 12:27:41
    Od: "Łukasz Rydz" <r...@o...eu>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > rozumiem ale nadal twierdze ze to jest ni cholery nie podobne do tego na
    > zdejciu. Moze go namowisz ale skuter to dosc specyficzna konstrukcja i jak
    > sie ktos decyduje to znaczy ze ma powody.

    Ja zdecydowałem sie na skuter. Nie chce żadnego crossa itp. To ma byc do
    jazdy do szkoły a nie do wielkich szaleństw:) Chciałem taki duży dla wygody
    i mi sie podoba a twoj Dysiek według mnie nie jest duzy bo raczej 2 metrow
    dlugosci nie ma? A jesli o pojemnosc chodzi to maks 80 ccm bo chce na
    motorower zarejestrowac. A z wieksza poj to policja sie skapnie.

  • 20. Data: 2009-02-02 13:02:22
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Łukasz Rydz pisze:

    > Szkoda .. Własnie teraz mysle nad elyseo i elystar . Tez sa duze ale nie az
    > tak.

    Mam 188 cm i odpowiednią wagę do tych gabarytów i na Elyseo 50 mieszczę
    się bez problemu.

    > Ja sie skłaniam bardziej ku elystar . Elyseo ma kumpel na sprzedarz i
    > własnie nie wiem czy kupic od niego czy elystarka poszukac.

    Poszukaj forum włascicieli, www.ely. costam, bedziesz miał info z
    pierwszej ręki. Ja bym zwrócił uwagę czy Elystar ma większe koła, bo to
    mi najbardziej w Elyseo przeszkadza, na wszystkie dziury trzeba uważać.
    Poza tym jednym sprzęt jest naprawdę udany.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl