  • 31. Data: 2019-07-19 14:01:24
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:a92a1e93-91e8-4a1d-9b2e-a7fffb9a4e8c@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 19 lipca 2019 10:38:08 UTC+2 użytkownik
    p...@g...com napisał:
> [...]

    P.S. Słodowy właśnie zmarł.

    >Bo do tej pory było tak ze Polak uważał że jak się nie ubrudzi i nie
    >zmęczy to wynagrodzenie się nie należny(autor Kogutek)
    >Młode pokolenie mądrzeje i woli zapłacić fachowcowi zamiast się
    >samemu brudzić.

    No przeciez niniejszym sam zakladasz element brudzenia.

    J.

  • 32. Data: 2019-07-19 15:59:34
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2019 05:12:42 UTC-5 użytkownik Maciek napisał:

    > Wraz z nim - zmarł dzisiaj.

    Ponoc wcale nie. Ponoc fake nius.

  • 33. Data: 2019-07-19 16:29:42
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 19/07/2019 14:59, s...@g...com wrote:

    > Ponoc wcale nie. Ponoc fake nius.

    Dementi na stronach Wyborczej
    <http://wyborcza.pl/7,101707,25009878,adam-slodowy-z
    yje-przepraszamy-za-blad.html?disableRedirects=true>
    i TVP Info
    <https://www.tvp.info/43573273/adam-slodowy-zyje-fat
    alna-pomylka-mediow>.
    Źródła zróżnicowane wg tego, co komu politycznie odpowiada.

    Podobno jeżeli komuś wystawią nekrolog za życia, będzie jeszcze długo
    żył. Oby pan Słodowy żył jeszcze długo i w zdrowiu.

    --
    MF

  • 34. Data: 2019-07-19 19:42:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-19 12:08, WS wrote:

    > A.Slodowy tez, dzis :( https://pl.wikipedia.org/wiki/Adam_S%C5%82odowy

    Się pozmieniało

    "Książki na temat majsterkowania i motoryzacji

    Budowa samochodu amatorskiego 1958
    Budujemy przyczepki campingowe 1965
    "

  • 35. Data: 2019-07-19 20:07:23
    Od: <test>

    >wymiana opon z grouponem jakieś 60 zł.

    tak, to tylko dla koniowalino, stalowe felgi 12 cali.

  • 36. Data: 2019-07-19 20:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Ale części tego samego producenta? Bo np. cena popychaczy
    > hydraulicznych do mojego silnika w tym samym sklepie (iparts.pl)
    > waha się od 20 do 60 zł/szt w zależności od producenta. Uszczelka
    > pokrywy zaworów od jakichś 45 do 90. Czujnik ciśnienia oleju to
    > 11-12 zł za krzaka i jakieś 25 zł za markowy z tego co pamiętam z
    > przed kilku lat.

    Tak, tego samego. Nie porownywałbym rzeczy nieporównywalnych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 38. Data: 2019-07-19 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > P.S. Słodowy właśnie zmarł.

    Okazuje sie ze to jakis fakenews był

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 37. Data: 2019-07-19 20:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Młode pokolenie mądrzeje i woli zapłacić fachowcowi zamiast się
    > samemu brudzić.

    Dokładnie.
    W omawianym przypadku poznaje budowe samochodu a roznie w drodze bywa i
    zarabiam 250zł w 2h.
    Wskazane wyzej nowoczesne pokolenie w tym samym czasie pogapi sie 2h w
    smartfona, odznaczy pinciuset znajomych na facebooku i srpawdzi jak
    bedzie wygladac za 50lat dzieki apce starababaface po czym od razu poleci
    do chirurga podciagnac sobie to i owo. Ach ta madrosc młodego pokolenia
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 39. Data: 2019-07-19 22:25:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale spoko, nastepnym razem wymienie sobie sam :))))
    > Nawet jak mi to zajmie godzine to 100 na godzine jest całkiem spoko
    > zarobikiem. O satysfakcji nie wspominajac.

    Jak taki chojrak jesteś, to właśnie masz szanse mieć satysfakcje i kasę
    w kieszeni. Na budowlance piszesz że ekipę do ocieplania domu bierzesz.
    Po co masz pisać potem że następnym razem zrobisz to samo. Możesz już
    teraz :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 40. Data: 2019-07-19 22:38:35
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dziecinna, panie kolego, to jest wiara, że istnieje coś takiego jak etyczne
    > wyznaczanie cen usług. Kto może, winduje je w kosmos.

    Dziecinne jest psioczenie po fakcie, że zapłaciło się więcej niż inni.
    Dla jednego sprawne auto w danym momencie warte jest 200zł dla innego
    1000zł. Jeżeli ta sama usługa została wykonana prawidłowo u obu, to nie
    widzę powodu dla którego wyzywać usługobiorcę od zdziercy. A Ty byś
    chciał wszystkim po równo, jak w takim ustroju.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz