  • 41. Data: 2017-04-27 12:41:45
    Temat: Re: Ceny OC
    Od: driver <n...@i...pl>

    W dniu 26.04.2017 o 15:16, sirapacz pisze:

    > 7k to jakiś babol systemowy

    Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze
    oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

  • 42. Data: 2017-04-27 13:51:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 12:41:47 UTC+2 użytkownik driver napisał:

    > Byc moze. Konsultant nie potrafil tego wytlumaczyc. Mial jeszcze
    > oddzwonic ale mnie olal to i ja ich tak samo.

    Niekoniecznie babol
    Jak w lutym liczyłem dla swojego auta składki to wszędzie 500-1500zł a alianz kilka
    tysięcy mi wyliczył
    Podejrzewam ze celowo takie zaporowe ceny dają.

  • 43. Data: 2017-04-30 20:43:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 18:01:06 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Jak zwał tak zwał.

    http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/zmowa-cenow
    a-na-rynku-ubezpieczen-uokik-bada-sprawe/jn5p6q

  • 44. Data: 2017-04-30 21:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > http://biznes.onet.pl/wiadomosci/finanse/zmowa-cenow
    a-na-rynku-ubezpiec
    > zen-uokik-bada-sprawe/jn5p6q

    Ale tu bada w drugą stronę...
    Ze niby firmy walczące o klinetów ceną uczestniczyły w zmowie cenowej.
    Ja tu ZMOWY CENOWEJ nie widze, walką ceną to nic dziwnego, dopóki nie
    umawiali się co do wartości obniżek.
    A o tym w artykule ani słowa nie ma.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 45. Data: 2017-05-02 01:17:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Apr 2017 16:55:12 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Focus benzyna 1,6 rocznik 1999, przebieg 198 tys., Warszawa, komplet zniżek:
    > - marzec 2016 r. - Benefia, samo gołe OC - 485 zł,
    > - marzec 2017 r. - Liberty, OC + mini assistance + opony assistance -
    > 628 zł.

    Eee - Liberty juz nie ma, AXA przejela.

    > Nie jest źle, zwyżka nieco mniejsza niż przeciętnie.

    Do Warszawy sie przeprowadzic, czy co ?
    A moze akcje PZU kupic ?

    J.

  • 46. Data: 2017-05-04 22:49:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-24 o 22:26, J.F. pisze:
    > No i padlo na mnie.
    >
    > Rok temu - 523 zl.
    > Teraz propozycja - 780 zl.

    Na drugie auto przyszło mi teraz proponowane w mbank-AXA 750zł
    a miałem 340zł - nissan micra rocznik 2001.
    Rankomaty zaczynają się od 1200zł.

    Auto z deklarowanym ( i tak jest) minimalnym przebiegiem.
    Przemieliłem z nudów większość dostępnych czynników, które
    mogłyby wpływać na wysokosć polisy i ogólnie zmienia się to w granicach 10%
    Dzieci sobie nawet "dorobiłem" i też nie pomogło.
    Po prostu mechanizm jest inny- kroimy ile się da -
    i wszyscy podobnie :-)

  • 47. Data: 2017-05-11 15:04:47
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-04-26 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Konkurencja na regulowanym rynku gdzie wszyscy się umówili ze podnosza
    > ceny? Hmm...

    I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
    Miałby masę klientów.

  • 48. Data: 2017-05-11 15:36:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 maja 2017 15:04:44 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
    > Miałby masę klientów.
    Ależ są różnice 100zł
    Tylko że wcześniej ceny zaczynały się od 300zł a jak nadzór stwierdził ze składki sa
    za niskie i praktycznie wprost nakazał podwyższyć to ubezpieczyciele skorzystali i
    teraz od 500zł sa polisy

  • 49. Data: 2017-05-11 20:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > I żaden się nie chciał dać 100 zł mniej?
    > Miałby masę klientów.

    Po co? Wtedy nastepny dałby 50zł mniej i wrociliby do punktu wyjscia...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 50. Data: 2017-05-11 23:59:41
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 25 Apr 2017 17:57:39 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >U mnie też Aviva - a jeszcze za płatność kartą dodatkowy rabat ok 7%

    U mnie AXA, ale przy całym pakiecie OC/AC/NNW.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06