  • 1. Data: 2011-01-09 00:49:26
    Temat: Ceny 60d 7d kupic w niedziele/mediamarkt bez vatu ?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    juz z dwojga zlego byłem przekonany do zakupu 60D
    trudno jest co jest, pozniej czytajac wypowiedzi zniechęciłem sie do 60D
    bardzo biorac pod uwage szybkostrzelność, jakosc korpusu, szczelnosc,
    nawet bylem sklonny doplacic do szybkiego AF i kupic 7d,
    60d koncem koncow ponac ma lepsze fotki od 50d na zagranicznych portalach
    ale teraz stoje w miejscu i nie wiem do licha co zrobic

    ktos na optyczne pl pisal ze:
    wojcias | 2010-11-13 06:47:36
    Dobra wiadomosc. 60D w promocji stanial do ok 2500zl przy dzisiejszym
    kursie.

    wiec sie pytam:
    to gdzie masz ta cene gdzie obecnie 60d stoi od 3250
    a 7d jest drogi - ceny od 4,7 tys

    w zasadzie kiedyś stanieje 7d, byl kiedys tanszy ?
    czy ceny zaleza od mocnej zlotowki czyli jak dolar tanszy tym puszka tańsza
    jesli tak to powinno byc tak teraz

    nie oberwuje cen, wiec jak ktos sie oreintuje jak wygladly ceny 7d
    to byloby ok

    tak serio sie zastanawiam czy nie pojsc jutro tzn dzis
    do mediamarkt i kupic bez vatu bo maja promocje

    ponoc 60d nie jest zly, niby brak obudowy magnazowej, tylko na grzyba to
    komu
    skoro i tak wsio robi sie w wlokien weglowych i aluminium ?:)
    ruchomy wyswietlacz bajer, moze sie przydac lub uwalic :P

  • 2. Data: 2011-01-09 08:28:04
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > tak serio sie zastanawiam czy nie pojsc jutro tzn dzis
    > do mediamarkt i kupic bez vatu bo maja promocje

    No maja bez VAT, ale doczytaj ze na RTV i AGD.

    Chyba, ze w Twoim miescie dodali do tego foto.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-01-09 09:35:57
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Glupot nie pisz i nie mieszaj ludziom w glowach - nigdzie w Polsce aktualnie
    nie ma promocji na sprzet foto w MM

  • 4. Data: 2011-01-09 10:20:02
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

> [...]
    > kursie.
    >
    > wiec sie pytam:
    > to gdzie masz ta cene gdzie obecnie 60d stoi od 3250

    Odpowiedź na twoje pytanie już padła na tej liście, mając do wyboru
    Canon 60D i 7D, należy wybrać Nikona!
    Co do ceny, Canon pilnuje swoich półek, za 2,5k pln jesteś w przedziale
    modeli trzy cyfrowych, body plus obiektyw.

    > tak serio sie zastanawiam czy nie pojsc jutro tzn dzis
    > do mediamarkt i kupic bez vatu bo maja promocje

    Nie wierz w to, to taki chytry chwyt reklamowy, jak płacisz gotówką, to
    zyskasz max parę stówek (koło trzech, przy cenie towaru 3k pln). Jak
    chcesz brać na raty to zysku może nie być.
    To są moje obserwacje z grudnia ubiegłego roku.
    Nie ma świętych Mikołajów, jest cwany i bezwzględny marketing robiący
    ludziom wodę z mózgów.

> [...]
    > skoro i tak wsio robi sie w wlokien weglowych i aluminium ?:)
    > ruchomy wyswietlacz bajer, moze sie przydac lub uwalic :P

    60D jest sprzętem amatorskim, czytaj: do sporadycznego użytkowania.
    Profesjonał kupi 7D, jako drugie body, żeby nie musiał uczyć się
    obmacywania korpusu drugi raz.