    From: J-L-F <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ceny 60d 7d kupic w niedziele/mediamarkt bez vatu ?
    Date: Sun, 09 Jan 2011 11:20:02 +0100

    > wojcias | 2010-11-13 06:47:36
    > Dobra wiadomosc. 60D w promocji stanial do ok 2500zl przy dzisiejszym
    > kursie.
    >
    > wiec sie pytam:
    > to gdzie masz ta cene gdzie obecnie 60d stoi od 3250
    > a 7d jest drogi - ceny od 4,7 tys

    Odpowiedź na twoje pytanie już padła na tej liście, mając do wyboru
    Canon 60D i 7D, należy wybrać Nikona!
    Co do ceny, Canon pilnuje swoich półek, za 2,5k pln jesteś w przedziale
    modeli trzy cyfrowych, body plus obiektyw.

    > tak serio sie zastanawiam czy nie pojsc jutro tzn dzis
    > do mediamarkt i kupic bez vatu bo maja promocje

    Nie wierz w to, to taki chytry chwyt reklamowy, jak płacisz gotówką, to
    zyskasz max parę stówek (koło trzech, przy cenie towaru 3k pln). Jak
    chcesz brać na raty to zysku może nie być.
    To są moje obserwacje z grudnia ubiegłego roku.
    Nie ma świętych Mikołajów, jest cwany i bezwzględny marketing robiący
    ludziom wodę z mózgów.

    > ponoc 60d nie jest zly, niby brak obudowy magnazowej, tylko na grzyba to
    > komu
    > skoro i tak wsio robi sie w wlokien weglowych i aluminium ?:)
    > ruchomy wyswietlacz bajer, moze sie przydac lub uwalic :P

    60D jest sprzętem amatorskim, czytaj: do sporadycznego użytkowania.
    Profesjonał kupi 7D, jako drugie body, żeby nie musiał uczyć się
    obmacywania korpusu drugi raz.