  • 51. Data: 2012-01-27 19:02:56
    Temat: Re: Cavallino
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 27 Jan 2012 18:48:04 +0100, maruda <m...@n...com> wrote:

    >... ale to już był utwór zależny!
    >
    >Hm... czy jako ojciec miałem zgodę mojego ojac, aby wykorzystać swój
    >genotyp do wytworzenia mojej córki? Domniemaną - miałem. Ale czy to
    >wystarczy? A czy on miał?
    >(Choć on chyba jeszcze nie podpadał pod ACTA. A z racji, że nie żyje, to
    >mogą mu skoczyć)

    w sredniowieczu, ale i nawet jeszcze we wczesnym oswieceniu, to by
    twojego przodka wykopali, i ciagali za konmi (zeby nie bylo NTG) po
    miescie, a jakby cos z niego jeszcze zostalo to powieszono na rynku
    przed katedra. stosunkowo szybko nasza mentalnosc zbiorowa wraca do
    tych czasow, wiec moze sie doczekamy. <rs>

  • 52. Data: 2012-01-27 19:06:07
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > ale ja nie mowilem, zeby konia do piekarnika ze soba zabierac.

    Zgubiłem się. To kto ma być w końcu w piekarniku, a kto zdrowaśkować?

  • 53. Data: 2012-01-27 19:30:04
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 27 Jan 2012 18:06:07 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Zgubiłem się. To kto ma być w końcu w piekarniku, a kto zdrowaśkować?

    hehehe. maja zdrowaskowac ci, ktorzy sa w piekarniku a wlezli tam po
    to, zeby wymodlic w ten sposob, zwolnienie praw autorskich do
    przedstawienia twojego konia. <rs>

  • 54. Data: 2012-01-27 20:10:22
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin L501 aneryS

    > No właśnie, a jak mu się zdarzy, to co wtedy? Ufajda garniturek?

    Zależy, czy się wytarza post factum.

  • 55. Data: 2012-01-27 22:29:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > hehehe. maja zdrowaskowac ci, ktorzy sa w piekarniku a wlezli tam po to,
    > zeby wymodlic w ten sposob, zwolnienie praw autorskich do przedstawienia
    > twojego konia.

    Zaraz, zaraz. Z wielkiego dzieła "Nasza szkapa" dowiedziałem się, że kto
    inny siedzi w piecu, a kto inny wznosi modły. Coś tu się nie zgadza!

  • 56. Data: 2012-01-27 22:35:07
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 27 Jan 2012 21:29:55 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Zaraz, zaraz. Z wielkiego dzieła "Nasza szkapa" dowiedziałem się, że kto
    >inny siedzi w piecu, a kto inny wznosi modły. Coś tu się nie zgadza!

    owszem. nie zgadza sie. teraz za kare musisz przeczytac "antka". <rs>

  • 57. Data: 2012-01-28 13:02:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    26 Jan 2012 18:09:34 GMT, to

    > A nie zauważyłeś, że on już praktycznie nic nie pisze oprócz "PLĄK
    > WARNINGÓW" i przynudzania o "wyciąganiu z kibla"? Już chyba splonkował
    > prawie wszystkich. :-)

    Ty lepiej uważaj, bo on się zna osobiście (Live!) z megrimsem!!!

    --
    Pozdor Myjk

  • 58. Data: 2012-01-28 13:33:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Ty lepiej uważaj, bo on się zna osobiście (Live!) z megrimsem!!!

    Megrimsa jeszcze nie splonkował? Pewnie się go boi. :> Swoją drogą
    zastanawiam się, czy Cavallino nie przeszedł już dawno z blacklisty na
    whitelistę. :)

  • 59. Data: 2012-01-28 14:33:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    28 Jan 2012 12:33:49 GMT, to

    > Megrimsa jeszcze nie splonkował?

    Nie, bo to jego GURU po rozbiciu gfiazdy. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 60. Data: 2012-01-28 14:55:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Nie, bo to jego GURU po rozbiciu gfiazdy. :P

    Jak to mówią: bez rozbicia gwiazdy nie ma jazdy!