  • 11. Data: 2012-01-26 18:00:58
    Temat: Re: Cavallino
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > smieszne? dla mnie wyglada raczej dostojnie i elegancko.

    Może i masz rację, zresztą najważniejsze jest chyba to, żeby koń był
    zadowolony!

  • 12. Data: 2012-01-26 18:18:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 26-01-2012 17:53, AZ pisze:
    > Nie do końca, znajomi konia czytający PMS mogą go rozpoznać po twarzy na
    > przykład.

    Otóż to, niejaki Arek z PMSu mógłby wywalczyć okrągłą sumkę od TO.
    Na zwierzyńcu mówią, że z Arkiem to można konie kraść.

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-26 18:27:09
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On 26 Jan 2012 17:00:58 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >begin rs

    >Może i masz rację, zresztą najważniejsze jest chyba to, żeby koń był
    >zadowolony!

    koniowi jest naprawde wszystko jedno. to raczej czlowiek chroni swoja
    wlasna inwestycje. <rs>

  • 14. Data: 2012-01-26 18:50:12
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 26-01-2012 o 17:32:53 to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Nie ma wizerunku, koń jest zakryty.

    I właśnie to zakrycie z pewnością podlega ochronie prawa autorskiego.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2012-01-26 18:53:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    PLONK WARNING za wyciąganie śmiecia z kibla.

  • 16. Data: 2012-01-26 18:56:59
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 26 Jan 2012 18:50:12 +0100, SW3 <s...@p...fm>
    wrote:

    >I właśnie to zakrycie z pewnością podlega ochronie prawa autorskiego.

    hehe. zakladajac, ze w mysl niektorych teorii, autorem tego zwierza
    jest Bog, to otwiera drzwi do calkiem innej dyskucji. <rs>

  • 17. Data: 2012-01-26 19:00:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/26/2012 06:53 PM, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > PLONK WARNING za wyciąganie śmiecia z kibla.

    Jak tak będziesz płonkował za wyciąganie z płonka to niedługo będziemy
    widzieć wiadomości od ciebie "co tak tu cicho?"

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-01-26 19:04:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak tak będziesz płonkował za wyciąganie z płonka to niedługo będziemy
    > widzieć wiadomości od ciebie "co tak tu cicho?"

    Za darmo nikt jeszcze nic nie dostał, więc strata żadna i nie będzie mi
    brakowało nigdy postów mieszkańców mojego kf.
    A Ty akurat popełniasz recydywę, więc nie chcąc czytać bzdur autorstwa tego
    trolla, nie będę miał niestety wyjścia.
    Na razie tylko namawiam do nie odpowiadania mu bez wyraźnej potrzeby.

  • 19. Data: 2012-01-26 19:09:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Jak tak będziesz płonkował za wyciąganie z płonka to niedługo będziemy
    > widzieć wiadomości od ciebie "co tak tu cicho?"

    A nie zauważyłeś, że on już praktycznie nic nie pisze oprócz "PLĄK
    WARNINGÓW" i przynudzania o "wyciąganiu z kibla"? Już chyba splonkował
    prawie wszystkich. :-)

  • 20. Data: 2012-01-26 19:10:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin rs

    > koniowi jest naprawde wszystko jedno.

    No nie wiem, czy gdybyś był koniem, to byłoby Ci wszystko jedno... Mi by
    chyba nie było. :)