  • 21. Data: 2009-01-15 18:47:12
    Temat: Re: Canon wygrał świętą wojnę...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janek pisze:
    > KONKURSIK
    > a jakim aparacikiem przewidujecie zrobienie patriotycznej fotki naszemu
    > prezydentowi?

    Polskim.

    > co wepnie w klapę?

    Nie ma klapy.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2009-01-15 18:50:50
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:46:23 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Softbox może być ośmiokątny :)

    Nie może być. Ośmiokątny rozpraszacz to okta. Softbox jest prostokątny.
    Bardzo mocno to podkreślają chyba wszyscy fachowcy jakich pytałem. Wręcz
    szaleńczo upierają się nad rozróżnieniem obu.

    W oku widać prawie na wprost coś okrągławego, parasol albo okta i z drugiej
    strony, bardzo z boku softbox (słabszy).

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 23. Data: 2009-01-15 19:07:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Polskim.
    Ami ? :)

    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2009-01-15 20:08:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Nie może być. Ośmiokątny rozpraszacz to okta. Softbox jest prostokątny.
    > Bardzo mocno to podkreślają chyba wszyscy fachowcy jakich pytałem. Wręcz
    > szaleńczo upierają się nad rozróżnieniem obu.

    Dla mnie softbox to namiot dowolnych kształtów z jedną płaszczyzną
    transparentną, ale człowiek uczy się całe życie :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 25. Data: 2009-01-15 20:13:19
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 21:08:35 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Dla mnie softbox to namiot dowolnych kształtów z jedną płaszczyzną
    > transparentną, ale człowiek uczy się całe życie :)

    Też mi się tak wydawało i dostałem kilka razy z^&@%!. To teraz się
    odgrywam.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 26. Data: 2009-01-15 20:20:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Też mi się tak wydawało i dostałem kilka razy z^&@%!. To teraz się
    > odgrywam.

    Może to ma taką genezę: Kupić piąty softbox - bez sensu. Ale kupić
    pierwszy oktalight - to się może przydać :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest
    fajne/

  • 27. Data: 2009-01-15 20:33:04
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Janko Muzykant rzecze:

    > Dla mnie softbox to namiot dowolnych kształtów z jedną płaszczyzną
    > transparentną, ale człowiek uczy się całe życie :)

    A nie lightbox?

  • 28. Data: 2009-01-15 20:33:32
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Też mi się tak wydawało i dostałem kilka razy z^&@%!. To teraz się
    > odgrywam.

    A na taki długi wypada w towarzystwie powiedzieć softbox, czy tylko samo
    strip? :)

    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 29. Data: 2009-01-15 21:08:39
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 21:20:26 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Może to ma taką genezę: Kupić piąty softbox - bez sensu. Ale kupić
    > pierwszy oktalight - to się może przydać :)

    Eeee, okta, beautydish, ringflash z dopiętym dyfuzorem i parasol dają
    okrągłe odbicie w oku. Prostokątne są okna, okrągłe słoneczko. :-)

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 30. Data: 2009-01-15 21:22:11
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:38:21 +0100, Janek napisał(a):

    > KONKURSIK
    > a jakim aparacikiem przewidujecie zrobienie patriotycznej fotki naszemu
    > prezydentowi?
    > - canomatic?
    > a moze promocja powojennej mysli technicznej Start 66? ( dla malkontentow -
    > lepsza taka mysl, niz zadna)
    > DRUGI TEMAT:
    > co wepnie w klapę?

    Najlepiej jakimś dobrym, w rekach dobrego fotografa.
    A Start to wcale nie był taki zły aparat, mam jeszcze sprawnego.
    pzd
    Piotr
    PS. A co ty masz w klapie?