  • 11. Data: 2009-01-15 16:17:12
    Temat: Re: Canon wygrał świętą wojnę...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    j...@a...at wrote:

    > to sa zawodowi wojskowi
    > ja mialem na mysli fotografow :-)

    Fotografowie to latają z CCD, więc gdzie z Canonem...

  • 12. Data: 2009-01-15 17:26:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-15 17:03:03 +0100, Mateusz Ludwin <n...@s...org> said:

    > Zawodowcy używają Nikonów. Np. w USNAVY.

    Idąc tym tropem, to zawodowcy używają małpek. Mój mechanik od
    samochodu, też jest zawodowcem. I hydraulik i lekarz, i piekarz.
    ;P
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-15 17:35:12
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    j...@a...at pisze:
    > no prosze , ktos tutaj kiedys pisal ze zawodowacy nie uzywaja c 5 d -
    > co najwyzej tylko w Polsce .
    > Nie chcialo mi sie wtedy oponowac i slusznie - sprawa zaoponowala sie
    > sama ;-)
    Pete S. dostał 1 mil. baksow za to, by tym pstryknoł mu
    fotkę ;)
    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-01-15 17:48:22
    Od: "maniac" <x...@c...pl>

    Użytkownik "Kokos" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8337

    Jak sier robi tak perfekcyjne zdjęcia?

    - Jaki obiektyw?

    I reszta szczegółów?

    --
    maniac @ vista ultimate

  • 15. Data: 2009-01-15 18:31:59
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    maniac pisze:
    > Jak sier robi tak perfekcyjne zdjęcia?

    Aparatem, można na programie zielonym.

    > - Jaki obiektyw?

    Np. Helios. Tylko wtedy ręcznie trzeba ostrzyć.

    > I reszta szczegółów?

    Softbox, płaszczyzna odbijająca, flaga, prezydent.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2009-01-15 18:37:38
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:31:59 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Softbox, płaszczyzna odbijająca, flaga, prezydent.

    Tam jest okta albo parasol (stawiam na octabank) na kluczowym, coś do
    wypełnienia cieni z softboxem i jakieś światło w kontrze, pewnie z plastrem
    miodu, ale nie do końca trafiło w cel, co jak mi się wydaje widać na lewym
    barku.

    Flaga i prezydent sie zgadza.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 17. Data: 2009-01-15 18:38:21
    Od: "Janek" <j...@a...pl>

    KONKURSIK
    a jakim aparacikiem przewidujecie zrobienie patriotycznej fotki naszemu
    prezydentowi?
    - canomatic?
    a moze promocja powojennej mysli technicznej Start 66? ( dla malkontentow -
    lepsza taka mysl, niz zadna)
    DRUGI TEMAT:
    co wepnie w klapę?

  • 18. Data: 2009-01-15 18:41:32
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.01.2009, o godzinie 16.22.04, na pl.rec.foto.cyfrowa,
    q...@g...com napisał(a):

    > Obama jest bialy!

    Bzdura! To murzyn!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 19. Data: 2009-01-15 18:44:34
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Jan 2009 19:37:38 +0100, Radio Erewan napisał(a):

> [...]
    > miodu, ale nie do końca trafiło w cel, co jak mi się wydaje widać na lewym

    Z kontry się wycofuję, widzę tylko boczne doświetlenie cieni z softboksu.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 20. Data: 2009-01-15 18:46:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Radio Erewan pisze:

> [...]
    > miodu, ale nie do końca trafiło w cel, co jak mi się wydaje widać na lewym

    Softbox może być ośmiokątny :)

    Swoją drogą strasznie nijakie to zdjęcie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /autorytet? - no, nie wiem, zupełnie nic mi do głowy nie przychodzi.../