  • 1. Data: 2015-02-17 03:51:06
    Temat: Canon 6D i 60 fps
    Od: Marek <k...@v...pl>

    Cześć wszystkim!

    Czy do zakupionego w Polsce 6D można bez ryzyka, że coś się po drodze
    uwali, wgrać firmware hamerykański? Chodzi mi o możliwość nagrywania
    filmów w 60 fps.
    Thank You from the mountain for Your help :)

    Pozdro
    Marek

  • 2. Data: 2015-02-21 23:40:21
    Temat: Re: Canon 6D i 60 fps
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2015-02-17 03:51, Marek wrote:
    > Cześć wszystkim!
    >
    > Czy do zakupionego w Polsce 6D można bez ryzyka, że coś się po drodze
    > uwali, wgrać firmware hamerykański? Chodzi mi o możliwość nagrywania
    > filmów w 60 fps.

    Wgrywać sobie możesz firmware jaki chcesz, ale 6D kręci 60fps we
    wszystkich krajach...

    pozdrawiam,
    PK

  • 3. Data: 2015-02-22 23:05:07
    Od: Marek <k...@v...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 23:40, Piotr Kosewski pisze:

    > Wgrywać sobie możesz firmware jaki chcesz, ale 6D kręci 60fps we
    > wszystkich krajach...
    >
    > pozdrawiam,
    > PK
    Gdybym znalazł taką opcję, to z pewnością nie pytałbym o to. Jeśli znasz
    sposób, to bardzo bym Cię prosił o uświadomienie, gdzie szukać tej
    nastawy, bo ja mam w opcjach WYŁĄCZNIE 25 lub 50 fps. Z góry dziękuję.

    Pozdro
    Marek

  • 4. Data: 2015-02-23 22:47:58
    Od: Marek <k...@v...pl>

    W dniu 2015-02-22 o 23:05, Marek pisze:

> [...]
    > sposób, to bardzo bym Cię prosił o uświadomienie, gdzie szukać tej
    > nastawy, bo ja mam w opcjach WYŁĄCZNIE 25 lub 50 fps. Z góry dziękuję.

    OK, rozwiązałem zagadkę. Wystarczyło przełączyć opcję formatu TV z PAL
    na NTSC :)

    Pozdro
    Marek