  • 1. Data: 2015-02-15 16:42:27
    Temat: Który lekki program do pelnego czytania Exif ?
    Od: " 666" <...@...6>

    Który programik polecicie do odczytywania wszystkich danych znajdujących się
    w Exif?
    Lekki, żeby tylko w tym celu nie trzeba było całej kobyły instalować.

  • 2. Data: 2015-02-16 10:32:15
    Temat: Re: Który lekki program do pelnego czytania Exif ?
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostradat.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup

    > Który programik polecicie do odczytywania wszystkich danych znajdujących
    > się w Exif?
    > Lekki, żeby tylko w tym celu nie trzeba było całej kobyły instalować.

    Ja używam wtyczki exif do Total Commandera i to mi wystarcza.

    Jeżeli nie używasz TC, to może przypadnie ci do gustu Exif Pilot - dane z
    Exif pogrupowane, nie duży, posiada kilka dodatkowych funkcji

    darmowy do ściągnięcia ze strony autora:

    http://www.colorpilot.com/products.html

    -- --
    g a j o w y

  • 3. Data: 2015-02-16 10:43:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości
    > Który programik polecicie do odczytywania wszystkich danych
    > znajdujących się w Exif?
    > Lekki, żeby tylko w tym celu nie trzeba było całej kobyły instalować.

    Sporo (ale nei wszystkie) widac w irfanie, którego warto używac z innych
    powodów. Ale do wszystkich photo ME, naprawdę wszystkie. No i przede
    wszystkim - pozwala na ich edycję. Kobyła to nie jest, choć wymaga
    instalacji (irfan zresztą też).

    Zainstaluj, obejrzyj, zdecyduj, innego sposobu nie ma. Choć sa zapewne
    inne aplikacje ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2015-02-16 20:39:44
    Od: " 666" <...@...6>

    IrfanView nie czyta tego, co mi potrzebne (np. data produkcji aparatu,
    liczba zrobionych klatek, mikropoprawki ostrości korpusu i obiektywu).
    Photo Me mówisz?
    Wczoraj już instalowałem cośtam-exif-cośtam (open source) i teraz się
    malutki gnojek odinstalować nie chce ;-)

    -----

  • 5. Data: 2015-02-16 23:09:36
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Yogi(n) napisał:
> [...]
    > powodów. Ale do wszystkich photo ME, naprawdę wszystkie. No i przede
    > wszystkim - pozwala na ich edycję. Kobyła to nie jest, choć wymaga

    Nie zawsze wymaga instalacji. Jak już raz zainstalujesz, to wystarczy że
    skopiujesz katalog programu i masz wersję przenośną, np. przez pamięć
    USB. Nie śmieci po rejestrze, grzecznie się zachowuje.

  • 6. Data: 2015-02-17 14:16:29
    Od: gowit <w...@g...com>

    > darmowy do ściągnięcia ze strony autora:
    >
    > http://www.colorpilot.com/products.html
    >
    > -- --
    > g a j o w y

    A mnie się przydał ten link do tego pilota.
    Wreszcie udało mi się zmienić w RAW-ie typ obiektywu z Sigmy na Canona
    i nakarmić Canonowego DPP , a w nim zakładkę DLO i wyciągnąć więcej szczegułów.

  • 7. Data: 2015-02-20 03:13:35
    Od: petr <p...@a...com>

    On 2/15/2015 8:42 AM, 666 wrote:
    > Który programik polecicie do odczytywania wszystkich danych znajdujących
    > się w Exif?
    > Lekki, żeby tylko w tym celu nie trzeba było całej kobyły instalować.

    opanda

    ---

  • 8. Data: 2015-02-23 15:35:54
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    W dniu 2015-02-16 o 20:39, 666 pisze:
    > IrfanView nie czyta tego, co mi potrzebne (np. data produkcji aparatu,
    > liczba zrobionych klatek, mikropoprawki ostrości korpusu i obiektywu).

    który aparat zapisuje swoją datę produkcji w exif'ie fotki którą pstryka???

  • 9. Data: 2015-02-23 16:30:30

    Np. Pentax.

    -----